Bruker-88036 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei Når jeg er i mappen Mine Bilder og setter musepekeren over ett bilde kommer det frem info om bildet i en ramme, slikt som dato, kameramodell o.l. Kan jeg selv bestemme hvilken info som skal vises når dette skjer? Tenker meg at dette hentes fra exif-dataene til bildet, og jeg ville gjerne også ha sett infoen om hvilket objektiv som er brukt i tillegg til det som kommer frem. Håper jeg fikk formulert meg slik at dere skjønner hva jeg spør om. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vet ikke om du kan gjøre dette rett i windows, men se om du kan gjøre det ved å høyreklikke, Propereties->Summary, og sett på Advanced. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Tror det heter Infotips og at man kanskje må inn i registret for å bestemme hva som skal vises. Programmer for å endre det har jeg ikke funnet. "Egenskaper" viser meg disse opplysningene men jeg ønsker å slippe å gå inn på egenskapene på hvert eneste bilde for å sjekke det. Hadde vært så lettvindt å bare legge pekeren over bildet og se det man ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå