Gå til innhold

Skal Vi Danse - ses 2 (Les første post for info)


Hvem vinner "Skal vi danse" sesong 2?  

29 stemmer

  1. 1. Hvem vinner "Skal vi danse" sesong 2?

    • Kristian og Alexandra
      24
    • Susann og Asmund
      5


Anbefalte innlegg

skalvidanse_vignett.jpgdeltakertopp_8ute_4_281488a.jpg

 

GRATULERER TIL VINNERNE AV "SKAL VI DANSE" SESONG 2

KRISTIAN ØDEGÅRD OG ALEXANDRA KAKURINA

 

1. Kristian Ødegård og Alexandra Kakurina

2. Susann Goksør Bjerkrheim og Asmund Grinaker

3. Tone Damli Aaberge og Tom Erik Nilsen

 

I TV 2s danseprogram, "Skal vi danse", blir ti kjendiser satt sammen med ti profesjonelle dansere. I ti direktesendte programmer skal parene konkurrere om å gå seirende ut av en forrykende dansekonkurranse. Parene skal fremføre en ny selskapsdans hver uke, helt til de blir stemt ut av konkurransen.    Det skal konkurreres i ti ulike danser: fem latindanser som er: rumba, samba, paso double, cha cha cha og jive. Og i fem standarddanser som er: engelsk vals, foxtrot, quickstep, tango og wienervals.    De profesjonelle danserne skal være dansepedagoger og koreografer for sine dansepartnere.    Hvilket par som går ut, og hvilke par som fortsetter i dansekonkurransen avgjøres ved poenggivning under direktesending, poengene er likt fordelt mellom en jury bestående av fire personer og seerne hjemme.

 

Programlederne

Guri_Solberg_og_Tom_218460b.jpg

 

Dommerne

DommereSVD_460_263804b.jpg

 

Parene

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1. Direktør i Grete Roede - Jeanette Roede og Jan-Eric Fransson UTE som andre par (6.okt)

jeanette_ute_273126a.jpg

 

2. Dyrlege - Trude Mostue og Tom Arild Hansen UTE som femte par (27.okt)

trude_tomarild_ute_278548a.jpg

 

3. Komiker - Crister Torjussen og Lena Granaas Lillebø UTE som første par (29.sept)

Lena_christer_ute_272743a.jpg

 

4. Artist - Elisabeth "Bettan" Andreassen og Mats Brattlie UTE som sjette par (3.nov)

elisabeth_ute_278547a.jpg

 

5. Artist - Tone Damli Aaberge og Tom-Erik Nilsen UTE som åttende par (17.11)

tone_tomerik_ute_281491a.jpg

 

6. Tidl. håndball-proff - Susann Goksør Bjerkrheim og Asmund Grinaker UTE som niende par (24.nov)

Susann-_-Asmund_460_262875h.jpg

 

7. Forfatter og astrolog - Erik Newth og Therese Cleve UTE som fjerde par (20.okt)

Therese_Eirk_ute_275804a.jpg

 

8. Tidl. proff-bokser - Steffen Tangstad og Ingrid Beate Thompson UTE som sjuende par (11.nov)

Steffen_ingridbeate_280043a.jpg

 

9. Tøysekopp og programleder - Kristian Ødegård og Alexandra Kakurina

Kristian-_-Alexandr_262877h.jpgVinnere av "Skal vi danse" sesong 2

 

10. Skuespiller - Ingar Helge Gimle og Gyda Svela Thorsen UTE som tredje par (13.okt)

gyda_ingar_ute_274536a.jpg

 

Dansernes blogger

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

NDF - Norges Danseforbund

 

Skal Vi Danse sendes direkte på Tv2 hver fredag kl 19.30

Danseskolen sendes på Tv2 Zebra onsdager kl 21.30 og i opptak på Tv2 fredager kl 18.00

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Danseskolen: Fjorårets vinner Bjørn Wettre Holte og Guri Solberg lærer deg å danse selskapsdans, slik kjendisene gjør i «Skal vi danse". Det blir også siste nytt bak kulissene og fra treningene til kjendisene som deltar i "Skal vi danse".
Endret av azzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det var synd at Ingar Helge Gimle gikk ut sist fredag. Han var en av mine favoritter og en av de som virkelig hadde rytme og kunne danse. Er mange som er igjen der som etter min mening skulle forsvunnet før han.

Nå holder jeg med Kristian Ødegård. Har sansen for han. :) Og han er flink så jeg tror han kan nå langt.

Lenke til kommentar
Syns det var synd at Ingar Helge Gimle gikk ut sist fredag. Han var en av mine favoritter og en av de som virkelig hadde rytme og kunne danse. Er mange som er igjen der som etter min mening skulle forsvunnet før han.

Nå holder jeg med Kristian Ødegård. Har sansen for han. :) Og han er flink så jeg tror han kan nå langt.

7085638[/snapback]

 

Enig, det var synd at han røk ut. Tror aldri jeg har hatt det så morsomt som når han danset i første program. Det som var morsomt var at det faktisk var veldig god dansing, var bare gøy å se han i en sånn setting.

Lenke til kommentar

Ny runde til fredagen... Da er det samba-aften, altså skal alle danse samba...

 

Jeg får desverre ikke sett det, siden jeg skal utenlands i helgen.. Men håper på at steffen ryker denne gangen. Liker verken han eller partneren...

 

Susann og Asmund danser samba til "La Bamba".

Elisabeth og Mats danser samba til "Dancing Queen".

Eirik og Therese danser samba til "Kiss Kiss".

Tone og Tom-Erik danser samba til "Not Unusual".

Steffen og Ingrid Beate danser samba til "Hips Don't Lie".

Trude og Tom-Arild danser samba til "Mr. Melody".

Kristian og Alexandra danser samba til "Livin la Vida Loca".

 

 

Så må jeg si at jeg syns musikken i programmet er forferdelig.. Jeg er ganske sikker på at Ingar og Gyda røyk pga. elendig musikk.. Man kan da for faan ikke danse paso til money, money, money....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...