Suvdal Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei. Som topic sier, hvilen router skal jeg velge som takler 20Mbit inn? Jeg trenger ikke trådløst, men har blitt tips om at LinkSys WRT54GL skal vera en bra router.. Ettersom jeg forsto så kunne jeg slå av den trådløse delen på den routeren også. Er vel kurant å få til det sikkert.. Er det noen andre som har andre tips enn akkurat den routeren f.eks? Alt av svar mottas med takk. Mvh ØS Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Her kan du se hvor rask forskjellige routere er. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Slå av den trådløse delen er hvertfall ikke noen utfordring med DD-WRT firmware som jeg kjører på min. Lenke til kommentar
Suvdal Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Her kan du se hvor rask forskjellige routere er. 7076719[/snapback] Nice. Ser den LinkSys`n er blitt målt til litt over 20, så da holder med andre ord den utfra min bruk..? Ingen andre som har noen bra erfaringer med andre routere? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg bruker Linksys WRT54GS med OpenWRT og avslått wlan på en 20Mb/5Mb linje, går strålende det... såvidt jeg vet er det ikke så veldig stor forskjell på WRT54GS og WRT54GL... Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bruker Linksys WRT54GL på en 20/10 linje. Det har fungert utmerket så langt vertfall (har vel hatt den oppe permanent i 3 år vertfall) Har aldri noe problem med å få maksimal utnyttelse av linja, så den kan anbefales. Hilsen Vinci Lenke til kommentar
Suvdal Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Høres toppers ut. Da bestiller jeg nok en WRT54GL i morra.. Må sikkert ha litt mer hjelp når jeg får den, for jeg aner ikke hva f.eks OpenWRT er.. hehe.. =) Er det vanskelig å sette den opp for mitt bruk? Eller er det gansek greit? Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Høres toppers ut. Da bestiller jeg nok en WRT54GL i morra.. Må sikkert ha litt mer hjelp når jeg får den, for jeg aner ikke hva f.eks OpenWRT er.. hehe.. =) Er det vanskelig å sette den opp for mitt bruk? Eller er det gansek greit? 7077172[/snapback] Er det Lyse fiber linje du har eller? Skal du ha statisk ip? Den er egentlig ganske så brukervennlig vil jeg si, ikke vanskelig å sette opp. Bare å si ifra hvis det er noe du ikke får til. Hilsen Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå