Stig-Are Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) når jeg skal lage S-ata Diskett kommer det opp "Sector not found" Hva betyr det? hva skal jeg gjøre med det? Endret 14. oktober 2006 av Stig-Are Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) når jeg skal lage S-ata Diskett kommer det opp "Sector not found" 7068109[/snapback] Skal du lage disketten selv? Regner med at det er SATA harddisk du tenker på ettersom SATA diskett ikke finnes. Hvilken type disk er det (produsent/modell/størrelse) og hva forsøker du å gjøre? Hvilket operativsystem har du? Og trenger ditt hovedkort egne drivere for SATA? Edit: skrivefeil. Endret 14. oktober 2006 av PerB Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Er det S-Ata driveren du skal ha over på en diskett? Lag deg heller en egen Windows-cd med nLite. Da kan du integrere S-Ata driveren på cd'en. Mye enklere,du slipper floppy. Endret 14. oktober 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå