Gå til innhold

Synnøve Svabø's "På tråden"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååååå... Det var så utrolig dårlig. TV2 trenger ikke miste flere seere på fredagskvelden for å si det sånn. Jeg satt rett og slett og var flau under store deler av programmet. Er vi forresten ikke ferdig med oppbrukt prompe-humor som jeg liker å kalle de fleste av vitsene. Det 5-på-topp-meldingene var gruelig å se/høre.

 

Rett og slett sjeldent dårlig produksjon, passer på tv-Norge

Lenke til kommentar
Dette programmet kunne passet til da mobiltelefonen var noe "nytt". Tenker ikke på koffert mobilen, men heller sånn 97/98 da alle dro rundt med Nokia 3210.

7073553[/snapback]

Haha... dette var faktisk min første mobiltelefon, og jeg bruker den fortsatt. I 2006. Ikke at den er så fantastisk, men jeg ble aldri noen mobilentusiast, og har rett og slett ikke byttet den ut ennå. Med alle historier om mobiler som må på service som helt nye, frister det bare enda mindre.

 

Ga programmet en aldri så liten sjanse, men kommer neppe til å se på det.

Lenke til kommentar

Er Beat-for-Beat slutt?? *krise*

 

Eg fikk med meg litt av "På tråden", men ikke noe eg likte eller kommer til å se igjen, for å si det slik. Men dersom Beat-for-Beat er slutt, da blir det litt surt(ok, ingen fast seer, men eg likte programmet).

 

Konkurransen hvor mobiltelefonen ble gitt ut var direkte tragisk. "gjemme" en telefon et eller annet sted i Norge, for så å finne den på en "spennende" måte. Alle beboerene i den blokka kunne jo kjenne igjen blokka si, for å ikke snakke om naboene, hvertfall familien som vant siden pizzabilen stod pakert utenfor blokka(med navnet på bilen) rett før den ble "funnet". Og hallo. Hvilken premie! 1 stk telefon på den store familien? Og hurra, dersom de klarte å kaste tre ting ut av vinduet ble neste regning betalt for dem! Snakk om å slå på stortromma... Og eg trodde det var snakk om at publikum kunne lete etter mobilen via tips fra programmet... for en bløff!

Lenke til kommentar

Jeg så auditionen hennes for det programmet. Hun gikk mot blant annet Jan-Erik Larsen, Jon Almaas og Øystein Bakke.

 

Svabø er den største bitchen jeg har møtt noen gang. Hun er frekk, motbydelig og utrivelig å være i nærheten av. At hun fikk programlederplassen for dette programmet slår meg som helt uforståelig. Spør du meg var både Larsen, Almass og Bakke overlegent bedre. De hadde karisma, vennlighet og sjarm.

 

Damn NRK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...