Joney Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hey, noen folk som spiller RPG/MMORPG her? Isåfall, hvilke(t)? edit; Litt endringer i overskirften. Endret 5. juni 2007 av Joney Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Spiller Oblivion 7065428[/snapback] Ob er ikke et multi massive online rpg. kun rpg desverre. Jeg spiller maplestory og prøver flyff Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Når blei Oblivion MMORPG? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Spiller bare Flyff jeg. Og ikke med Wow-tendenser der jeg hardcore-spiller i timesvis hver dag. Spiller bare litt nå og da for å ha det gøy. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tester ut WoW akkurat nå. 10 dagers gratis testperiode. Vanedannende som fy! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Spiller ingen atm. Har pause fra Wow mens jeg venter på Burning Crusade. Blir jeg ikke fornøyd med Burning Crusade får jeg forlenge pausen til Age of Conan kommer. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Skal begynne med Age Of Conan kanskje Når det kommer da Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har klart å kvitte med meg wow dillaen, så spelar ingen mmorpg akkurat no Men kva er flyff? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har klart å kvitte med meg wow dillaen, så spelar ingen mmorpg akkurat no Men kva er flyff? 7065686[/snapback] Flyff er et gratis koreansk MMORPG som kan lastes ned her: http://flyff.gpotato.com/ Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skal begynne med Age Of Conan kanskje Når det kommer da 7065682[/snapback] Age of Conan kommer mellom mars og mai en gang : ) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Prøver Phantasy Star Universe-beta på 360 nå. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spiller wow, og flytter meg antagelig over til Age of conan når det kommer.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Slutta med wow for snart et år siden. Spillert stortsett bare RPG-spill nå. Og litt WCIII. Syns det er veldig få MMOs å velge mellom, og jeg har ikke funnet et som er helt "meg" enda. Men men. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spiller Runescape jeg. Akkurat passe crap til ikke å bli avhengi av det, men nok MMORPG til å kose seg med det når det trenges. Den perfekte kombinasjon. Og så koster det ikke svin i månden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spiller Runescape jeg. Akkurat passe crap til ikke å bli avhengi av det, men nok MMORPG til å kose seg med det når det trenges. Den perfekte kombinasjon. Og så koster det ikke svin i månden. 7067736[/snapback] Det finnes tusen mmorpg som er gratis da Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, finnes tusenvis av MMORPG spill der ute, men de aller fleste er laget av vanlige folk og ikke et selskap, og det er ytterst få av de MMO som er verd å overhode laste ned, og så har du da de som er laget av store selskap som koster svin i månden. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Koster svin i måneden? De fleste store spilla koster vel ca 100 spenn i mnd. Er ikke så mye det da, når man får ett spill som varer ca 1milliard ganger lenger enn ett vanlig spill Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg betaler for EVE, men er ikke serlig aktiv der da.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Koster svin i måneden? De fleste store spilla koster vel ca 100 spenn i mnd. Er ikke så mye det da, når man får ett spill som varer ca 1milliard ganger lenger enn ett vanlig spill 7068998[/snapback] Neida, er ikke mye å betale vel 1500 ,- for et spill med 12 månders abonnemang, det er da småpenger det da Oblivion og NwN er 2 spill som varer VANVITIG lenge (like lenge om ikke lengere enn WoW) og de koster ingen ting i månden. Men man skal snakke om MMORPG spill, hva med GuildWars, koster heller ingen ting å månden. Og ikke kom med det at "nå er nå ikke GW et MMO men et CORPG" for det mener jeg er svada og et oppfunnet ord av de som laget spillet for å distansere seg fra spill som WoW. I bunn og grunn er det et MMORPG og har samme elementer som et MMORPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå