Misoxeny Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. Når jeg forsøker å logge på Windows Live Messenger skjer det ingenting. Det står bare "logger på", men ikkenoe skjer. Har forsøkt å reinstallere, restarte osv. Brannmuren har vært både på og av, og dessuten aksepterer den WLM. Så hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har samme problem selv, og vi er ikke de eneste (Microsoft's offesielle forum). Jeg har selv forsøkt reinstallasjon samt slette enkelte mapper manuellt, men iflg. hva mange på Microsoft-forumet tror kan dette ha sammenheng med Windows XP-fiksene som kom tidligere denne uken. Funker dog fint å bruke en annen klient mens man venter på en fix eller noe lignende. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Takk for svar. Ble lettet over at jeg ikke var den eneste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Last ned denne .reg-fila, den tar å resetter de fleste MSN-innstillingene dine, og gjør på mystisk vis at ting funker igjen - gjorde iallefall susen hos meg: http://messenger.jonathankay.com/downloads...sgrsettings.reg Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Glimtrende, takk! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 aah, denne reddet meg også =D=D Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Funka fett for meg også. Har endelig msn igjen.... Lenke til kommentar
KristianP Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Fy fan så deilig... Mens jeg kunne gjort dette, har jeg avinstallert, installert alt av programmer ca 3 ganger, byttet nettverk, prøvd ulike brukernavn, instillinger... ja.. u name it.... DEILIG DA!! Lenke til kommentar
danjah Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Last ned denne .reg-fila, den tar å resetter de fleste MSN-innstillingene dine, og gjør på mystisk vis at ting funker igjen - gjorde iallefall susen hos meg: http://messenger.jonathankay.com/downloads...sgrsettings.reg 7066529[/snapback] Tusen, tusen takk! Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du er en reddende engel! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 eller fiks det selv, se tråd Lenke til kommentar
KristianP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 testabcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøå alpha beta gamma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå