L@sse Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) De siste årene har definitivt vært superheltenes/-skurkenes år. Men hvem er egentlig den tøffeste av dem alle? Den superhelten som får min stemme, er: Wolverine Største verk: X-Men, X2, X-Men: The Last Stand. Han representerer den gode siden i "X-Men"-trilogien. Han har den kuleste mutasjonen av dem alle, og ville ha danket ut Superman og de andre tøffingene anytime. Gleder meg som en unge til Wolverine kommer i 2008! Andre tøffinger jeg håper noen nominerer: Batman Største verk: Batman, Batman Returns, Batman Begins. The Hulk Største verk: The Hulk, "The Incredible Hulk". Spider-Man Største verk: Spider-Man, Spider-Man 2, Spider-Man 3 (kommer i 2007). Superman Største verk: Superman, Superman Returns, "Smallville". De nominerte: * Wolverine * Superman * Spider-Man * Dr. Doom * The Punisher * Venom * Supergirl * Pumaman * Wabbit Season * Eric Draven * Splinter * Batman * David Dunn * Fantomet * The Joker * Dr. Evil * Jirayia * Darth Vader * Darkman * Sephiroth * Q * Aquaman Forhåpentligvis lager Dotten en poll i denne tråden etter hvert. Endret 23. oktober 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Han har den kuleste mutasjonen av dem alle, og ville ha danket ut Superman og de andre tøffingene anytime. 7062638[/snapback] Danket ut superman? Han hadde ikke hatt kjangs. INGEN er bedre en supermann. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Spiderman er og blir min favoritt. Ingen som har et så interessant liv med så mange problemer som Spiderman. Ikke lykkes han på damefronten, og han er stadig blakk. Spiderman er til tider nesten en slags anti-helt, ikke fullt så ekstrem som f.eks Donald, men likevel.. Jeg vil si at Spiderman I og II er de beste superheltfilmene jeg noengang har sett. Men på tegneseriefronten vil jeg si at Spiderman dominerer enda mer. Spiderman er herved nominert! (Lenke i første post.) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tror Spider-Man vil få stemme av meg, slår vel Supermann hårfint. Optimus Prime faller vel ikke helt inn i denne kategorien her. Et vanskelig valg, Superman var først ute og alle Batman fans kan takke Superman for at Batman ble til. Men det var Spider-Man det gikk i for min del når jeg var ung. Selv om det er litt ut med superhelter som vil være helter og mer "inn" med anti-helter, "tøffinger med litt mer laidback moral"- helter osv så vil jeg nok slå et slag for speiderguttene Spider-Man og Superman. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Han har den kuleste mutasjonen av dem alle, og ville ha danket ut Superman og de andre tøffingene anytime. 7062638[/snapback] Danket ut superman? Han hadde ikke hatt kjangs. INGEN er bedre en supermann. 7062678[/snapback] Wolverine er laget av adamantium Wolverine er en av mine favoritter. Famke Jenssen som Pheonix i the last stand = utrolig kult Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 John McClane.. eller Xavier han kunne banke superman kan få han til å spise litt kryptonit Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Mcclane er kul som faen, men han er ingen superhelt. Superhelten er en rolle som er vanlig i mange tegneserier, spesielt amerikanske, og mange filmer (ofte basert på tegneseriene). Den typiske superhelten har i kontakt med ett eller annet stoff (ofte radioaktivt) mutert og dermed fått en form for superkrefter. Dette gjelder helter som Spiderman, Hulk og heltene i X-Men. Andre superhelter har medfødte krefter, ofte fordi de kommer fra en annen planet enn jorden. Et eksempel er Supermann. Noen få andre helter igjen har ikke superkrefter i det hele tatt, men beror seg derimot på kløkt og teknologi. Et eksempel på dette er Batman. Noen mener at den siste kategorien superhelter ikke kan regnes som superhelter, siden de ikke har superkrefter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er det lov å nominere superskurker? Det er nemlig en sådan som er min favoritt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Han har den kuleste mutasjonen av dem alle, og ville ha danket ut Superman og de andre tøffingene anytime. 7062638[/snapback] Danket ut superman? Han hadde ikke hatt kjangs. INGEN er bedre en supermann. 7062678[/snapback] Som nevnt, tåler ikke Superman kryptonit. Det er bare til å lokke han inne på et rom med kryptonit, og Superman er dead meat. Er det lov å nominere superskurker? Det er nemlig en sådan som er min favoritt. 7062777[/snapback] Da mister vel ordet "superhelt" litt av sin betydning. Hvem er det du tenker på? Endret 13. oktober 2006 av L@sse Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Uten tvil, "V" Helter skal ikke bare være handlekraftige, de skal være det med stil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Da mister vel ordet "superhelt" litt av sin betydning. Hvem er det du tenker på? 7062783[/snapback] Dr. Doom. Han er den desidert kuleste av alle super-skikkelser. Bare hør på navnet! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Uten tvil, "V" Helter skal ikke bare være handlekraftige, de skal være det med stil! 7062866[/snapback] Han er vel strengt tatt ikke en superhelt, etter Dottens kriterier. EDIT: Men jeg er enig i at han er en overlegent rå karakter, kanskje bare slått av McClane og Sparrow. Da mister vel ordet "superhelt" litt av sin betydning. Hvem er det du tenker på? 7062783[/snapback] Dr. Doom. Han er den desidert kuleste av alle super-skikkelser. Bare hør på navnet! 7062920[/snapback] Jeg kan godt endre tittel til superhelt/-skurk, hvis det er av interesse? Endret 13. oktober 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det hadde vært å foretrekke! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Your wish is my command. Da åpner det plutselig for at en og annen superskurk kan nomineres, blant annet Magneto fra X-Men, og Lex Luthor fra Superman. Absolutt ikke de første jeg ville ha prøvd meg på... Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Favoritt superhelt må nok bli The Punisher. Dødskul, men har ikke de samme "unaturlige" fordelene de andre Marvel-figurene har. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Venom bør uten tvil bli nevnt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Superhelt: Supergirl Superskurk: The Joker Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spiderman er og blir best. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette blir vel litt oppskriftsmessig, men: Pumaman! Tidenes helt. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ingen tvil. Wabbit season! Endret 14. oktober 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå