avtrekkeren Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Støtter ikke dette spillet Dual Core? Ved sjekk i task manager bruker dette kun 50% cpu, aldri mer. Skulle tro et spill som i introen viser Core 2 Duo-logo, og som kommer ut så langt inne i DC-tidsalderen skulle støtte Dual Core.... Dessuten sliter jeg med grafikken med alt på fullt, og bruker jeg fakkelen slik at lyset kommer på går jeg ned i 2-3 fps. Dette med 8000 i score i 3DMark06. Har for øvrig AMD X2 med alle patcher og optimizer og hele pakka, samt 2x 7800GTX i SLI, og nyeste forceware... Lenke til kommentar
Bostra Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Oi, du har kjøpt det alt? vet dette er litt off topic, men hvor og til hvilken pris? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Gamezone Kristiansand, 399,- - koster 329,- på nettet samme butikk, men blir samme pris omtrent etter frakt. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hos meg brukes begge kjernene nesten fullt ut ... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Merkelig - er sikkert en enkel løsning på problemet... Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har også en AMD dual core og her går det så det griner. Bruker du siste cpu drivere og dual core optimization? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva er dual core optimization? ..kanskje noe jeg burde hatt!? .. Er det noe stas? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dual Core Optimizer får PCen min til å spontant restarte i ny og ned, så jeg bruker den i allfall ikke. Tror ikke den har noe for seg bortsett fra de spillene som har problemer med dobbelkjerneprosessorer. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Har også en AMD dual core og her går det så det griner. Bruker du siste cpu drivere og dual core optimization? 7065927[/snapback] Ja, det står forresten i første post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå