Itw Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hallo Etter å ha investert i LCD tv klarer jeg ikke å legge vekk tanken på mediasenter pc, men denne må være så billig som mulig siden jeg har kjøpt tv, og 20WS skjerm til pc'n. Så jeg har surfet en del på dette og har funnet ut at for å kjøre HDTV 1080p så må man ha minimum 3ghz cpu og 1gb minne, så det er jo egentlig kravene mine da Trenger heller ikke investere i tvkort ennå, det kan jeg ta seinere. Dette er hva jeg har fått satt sammen:) Asus Pundit P1-AH1 KR 1440 LINK AMD Athlon 64 3500+ KR 909 LINK Samsung SpinPoint P120 250 GB S-ATA KR 620 LINK TwinMOS Dual-Channel Kit DDR400 1024 MB (2x512) KR 1180 LINK Zalman CNPS7700-AlCu KR 244 LINK SUM= 4182,- Og da er alt i fra PCUtstyr.no som er den butikken med alt inne. Link til handle vogn i prisguiden= handlevogn Ser nå at om jeg bestiller cpu og minne i fra netshop, sparer jeg enda 400kr minus frakt da. Så da blir det ca 3800kr + 2x frakt ca 4000kr. Har selv en DVD rom/ cd brenner til overs så derfor er ikke det tatt med. Så hva syntes dere med peiling om dette oppsettet? Regner med at de ikke finnes noen billigere løsning en dette, men klarer dere det finne så er jeg hjertlig taknemelig! Er det noe dere ville forandret på eller er det noe viktig jeg mangler? Er veldig taknemelig for all hjelp, siden denne skal lages så billig som mulig og jeg ikke har lyst å rote det til Så alle svar motaes med en stoooor takk i fra meg Mvh ITW Endret 13. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Skulle også hatt et multimedia trådløst tastatur til dette opsettet, om dere har noen anbefalinger der? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Er det noen som tror dette vil funke? Ingen invendinger, forslag eller anbefalinger. Ser helt greit ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå