Gå til innhold

Zuki - The Least Worst Hits of DJ Stalin


Cuneax

Anbefalte innlegg

NiµGGER presenterer:

 

Zuki - The Least Worst Hits of DJ Stalin

 

zukitheleastworsthitsofdjstalinfc01copyiv9.jpg

 

Etter fem år i bransjen følte DJ Stalin at det var på tide med å gi ut et samlealbum med sine minst ille hiter. NiµGGER kunne dermed ikke gjøre noe annet enn å sette sammen en kompilasjon av låter fra alle de fire forestående albumene til DJ Stalin, Red Army (2001), Mecalinereous Tebe (2002), Love (2003) og årets knallhit IV. DJ mener at ved å gi ut dette samlealbumet, kan han sette en strek for sin grusomme fortid i MMT-sjangeren, som forøvrig ble dømt som menneskefiendtlig av menneskerettighetsdomstolen i Haag i 2004. Så her er det, mine damer og herrer, DJ Stalins samlede verker fra hans MMT-periode. Enjoy! (?)

 

Du kan laste ned hele albumet som rar-fil her, eller laste ned låtene enkeltvis ved å trykke på navnene deres i sporlisten under. Alternativt kan dere høyreklikke på navnene og velge "Save link as".

 

01 DJ Stalin and the Gangs of New York #

02 Afraid of the Children ¤

03 Rise of the Red "

04 Kentucky *

05 Gunn-Anita ^

06 Vertebra ^

07 Precious Little Bitch ¤

08 Revolution "

09 Let Me Eat You Alive *

10 Bedtime Stories ^

11 Up in Flames ¤

12 Cannibals *

13 The World is so Beautiful *

 

" Red Army

^ Mecalinereous Tebe

* Love

¤ IV

# Skapt for kompilasjonen

 

Tråden dedikeres til Glint, DJ Stalins største fan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer du ikke å være konstruktiv? Det lille DJ ber folk om er å være konstruktive og saklige, så snubler alltid enkelte innom med ytringer som er totalt ubrukelige.

 

Eksempler på gode tilbakemeldinger:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5808864

 

og

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5816789

 

Det er dette som er givende lesning. Ikke fjortisuttalelser som dette forumet drukner i. Ikke for å være krass mot deg, det er heller mot forumet generelt :)

Lenke til kommentar

Tja, ikke alle låtene er totalt ubrukelige. Afraid of the Children er jo ikke så verst, egentlig.

 

Husk at dette er the least worst hits of-samling. DJ setter dermed strek for sin sandkassekvadrologi med dette samlealbumet :thumbup:

 

DJ Stalin and the Gangs of New York har jeg lagd, faktisk. Brålagde på en kveld med kaiern trofast på msn. Link til tråd

 

Er det virkelig forferdelig? Kentucky kan jeg forstå, hehe.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Du liker det ordet der, du av alle som lager de Star Wars-filmene? :p

7063857[/snapback]

 

I all ærlighet synes jeg det er drastisk (og vågalt) å trekke en paralell mellom SW filmene og denne musikken. Hadde de blitt konvertert til et medie, vil jeg påstå og si at filmene mine hadde kommet seirende ut, med god margin.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Jaja, man skal ha god tro på seg selv. Jeg tror filmene ville kommet seierende ut mtp fantastisk stemningsskaping på vorspiel :thumbup:

 

Men jeg tror kanskje dere slår oss på elendig engelskuttale.

 

_Julenissen_ har faktisk hørt om Merzbow, bare det gjør at jeg må be han på fest! :dribble:

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...