Gå til innhold

7 min med gameplay av The Darkness!

Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et vanlig pedagogisk prinsipp er at man skal komme med noe positivt for hver negative ting når man kritiserer noe eller noen. Vel, jeg må innrømme at jeg sliter med å finne noe positivt å si om dette.

Håper, og regner med, at dette er en tidlig build av spillet. Frameraten sliter, animasjonene varierer mellom dårlige og elendige, lydeffektene er utrolig tamme, og det ser ikke ut til å finnes noen AI blant fiendene dine...

Dette BØR være en tidlig build :S

Lenke til kommentar
Et vanlig pedagogisk prinsipp er at man skal komme med noe positivt for hver negative ting når man kritiserer noe eller noen. Vel, jeg må innrømme at jeg sliter med å finne noe positivt å si om dette.

Håper, og regner med, at dette er en tidlig build av spillet. Frameraten sliter, animasjonene varierer mellom dårlige og elendige, lydeffektene er utrolig tamme, og det ser ikke ut til å finnes noen AI blant fiendene dine...

7054730[/snapback]

Hmm... skuffende om det stemmer! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

7054730[/snapback]

Nå synes jeg du er slem. Det sier seg jo selv ut ifra det som vi ser at dette er en tidlig build. Man må ha det i bakhodet når man vurderer det som vises fram. Man fokuserer ikke på at AI'en ikke er tilstedeværende, men man ser på det som faktisk virker interesant, som for eksempel det med fjernsynet for å nevne en ting. Det står så vidt jeg kan se "confidential. Not for public display" også.

Jeg synes for øvrig videoen liknet ganske mye på beskrivelser fra E3, den kan stamme derfra..

Jeg ser ingen grunn til å ikke glede seg mindre over spillet etter å ha sett dette.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Mye potensiale i dette spillet! Men denne builden så ikke imponerende ut! Håper dette blir bedre, noe jeg regner med, for dette er ett spill jeg virkelig håper blir bra! :thumbs:

Edit: Trekker i fra det jeg sa om ikke-imponerende, det var ikke akkurat det jeg mente å si.. Det jeg egentlig mener er at spillet ser langt fra ferdig ut (i denne builden), men at jeg kan se at det har utrolig med potensiale! :thumbup:

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

Som jeg sa, så regnet jeg med at det var en tidlig build - men i og med at videoen kom så seint som nå nylig, og at siden som hoster den skryter av "exclusive gameplay footage" så kan man jo aldri vite :) Teksten nederst er forresten for liten til at jeg klarer å lese den på denne skjermen også.

Men godt at det sannsynligvis ikke er slik spillet ender opp da, for dette er faktisk et av spillene som fanget min interesse tidligere i år :)

Lenke til kommentar

Enten det er en gammel eller ny build så er spillet uansett en del måneder unna utgivelse, det bør være nok tid til å rette eventuelle problemer, jeg har dessuten stor tro på at Starbreeze Studios kan få til noe virkelig kult med dette spillet, tegneserien spillet er basert på er fet, og med Chronicles of Riddick beviste Starbreeze at de virkelig kan sakene sine.

Syns også grafikken ser ganske bra ut, dere lasta ned 1280x720-filen eller? Dårlig, eller omtrent ikke-eksisterende AI så jeg dog ;) Og noen dårlige animasjoner, tviler på at det vil være sånn ved utgivelse, lydeffektene er sikkert også bare placeholders.

Det jeg syns virket bra etter å ha sett dette klippet er effekter, lys og skygge, som man også ser at ikke bare er der for å se bra ut, men at det faktisk er en del av gameplayet. Likte også veldig godt at politimannen som ble skutt på starten døde av bare ett skudd, trengte ikke å tømme et magasin. Måten man plukket opp ting og manipulerte mijøet på virket også dritkul.

Gameplay features include a seamless and unique blend of modern crime drama and supernatural horror with both first and third person non-linear progression, as well as highly destructible environments that enable players to stalk the gritty New York slums, harbors, subway tunnels and rooftops, then defeat the terrifying creatures of The Otherworld-a parallel reality where the Darkness dwells.

Roughly 55-60% complete and still in the pre-alpha phase, The Darkness is almost finished in terms of its content. Most of the game world is built and the majority of the art assets have also been completed. Once the last bits of substance are added over the next month or so, the development team will move into the polishing phase and get to work on maintaining a steady framerate and putting the special effects in. On a related note, 2K also anticipates that the final version will run at 30fps in-game and 60 frames during cutscenes, with no noticeable performance differences between the Xbox 360 and PlayStation 3.

Det var fra GC 2006, august.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Fra en poster på xboxyde:

I spoke to one of the darkness-developers on a swedish 360-forum. He said that the build was over a year old and was never intended for the public. The video is a leak.

Note the text "Confidential...."

The video shows a test-level where the AI is totally scripted. The AI doesnt actually behave like that.

Lenke til kommentar

God oppklaring, MistaPi. Det burde jo ringe en bjelle hos folk når det står at den ikke er ment for allmennheten. Vanlige folk som får se noe slikt, er mye mer dømmende enn en erfaren spilljournalist som a) vet hva utviklerne kommer til å klare å rette på til spillet skal være ferdig, og b) blir forklart hva som er verdt å legge merke til og hvilke deler som ikke er ferdig og skal ignoreres (slik som AI'en i dette tilfellet).

Men det virker som folk tenker: "Oi. Confidencial. Da får jeg sikkert se hvordan spillet egentlig er, for utvilkerne vil sikkert ikke vise fram det som er dårlig." Og det er jo riv ruskende galt.

Leita litt på GameSpot nå, og jeg er temmelig sikker på at det er denne demonstrajonen de fikk se da de skrev dette preview'et. Og de nevnte ikke noe om den lamme AI'en eller de mystiske bugs'ene. Nei, de konkluderer med "We're left wanting to see much more", hvilket er en helt annen konklusjon enn det flere her og mange andre steder kommer til.

Lenke til kommentar

Syntes det så bra ut. AIén og animasjonene blir vel fikset på. Grunngameplayet virket fett som få. Var veldig positivt overrasket over Chronicles of Riddick, dessuten har Starbreeze en del ansatte fra Triton som lagde en del fete demoer, samt Fasttracker 2, som var et sabla bra program. Og når The Darkness har Mike Patton i tittelrollen så kan det vel ikke bli dårlig. Gleder meg.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...