E.T Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heisann, har kjøpt meg ny PC og har merket at hver gang jeg skrur på torrent-nedlastning på natten ender det opp med at PCen er av når jeg våkner. Dette er selvsagt ganske iriterende, og jeg håpte at noen her inne kunne hjelpe meg litt. Jeg fant ut at det var nettverksinngangen det var noe galt med da jeg gikk på et datatreff og lastet ned tonnevis med.... hjemmelagde videoer.... PCen skrudde seg av etter bare noen minutter med nedlastning. Uten nedlastning kunne den stå på helt til jeg manuelt skrudde den av. Kan noen hjelpe meg? Takker for alle svar. MVH Erlend Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ihvertfall ett råd er å oppdatere alt du kan av software på maskinen (OS chipset osv (nettverkskort driveren pleier å vøre med chipset driver)). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Har du sjekket pcen for spyware og virus? Hvis det er mistenkelige ting du laster ned så bør du være forsiktig. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå