Gå til innhold

4 gb minnekort til W900i

T0th

Anbefalte innlegg

Hei

Har netopp kjøpt en Sandisk memory stick duo PRO på 4 gb til min SE W900i, som jeg var så sikker på skulle fungere. Men det gjør det altså ikke..har noen andre prøvd et såpass stort minnekort på sin mobil?

Kortet vises i mobilen, jeg kan til og med spille av musikk, lagre filmer osv. Men selve walkman-spilleren nekter å spille av noen låter, kommer opp "avspilling misslyktes".

Vil det si at jeg må kjøpe et mindre kort?

Endret av T0th
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det gjelder ikke bare for enkelte mp3 filer, men alle i walkman-spilleren. Jeg merket at når jeg formaterte kortet og overførte bare 10 låter, istede for 300, så virkert spilleren. Men ennå så kommer det en viss hakking idet jeg setter på en låt, som høres de første tre sekundene i avspillingen til det blir bra igjen.

Bruker disk2phone til overføringen.

Jeg tror rett og slett ikke at w900i har støtte til så mye som 4 gb minnekort. Det er i utgangspunket ganske usannsynelig at det er i selve kortet feilen ligger...

Lenke til kommentar

Sikker på at den ikke bare bruker lang tid på å ``hente`` sangene til Walkman.

Jeg la inn 460 sanger (som var konventere) på mon tlf i går!

Dette er da ikke 4gb, men likevel! Da jeg først gikk inn på sanger så stod det at det var 116 sanger, så gikk jeg ut til Walkman menyen igjen, og så inn på spor, da var det 264 sanger, da jeg atter en gang gikk ut til menyen, og så inn på spor så stod det 460 sanger!

Kan hende det hjelper med deg...

Bare et forslag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...