holos Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg er på utkikk etter et lite program som indikerer lydvolumet i form av en indikatorbar som spretter opp på skjermen når volumet justeres vha hurtigtastene på tastaturet. Jeg har leitet etter dette men finner ikke noe brukbart. Noen som vet om en slik applikasjon og hvor jeg kan finne det? (OS: Windows XP) Endret 11. oktober 2006 av holos Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvilket operativsystem har du? Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Med Volumouse kan du f.eks. bestemme at når du holder musen i et av skjermhjørnene, over oppgavelinja etc, så kan du justere volumet med musehjulet. Er i tillegg mange andre kombinasjoner også. Mens du justerer volumet får du opp en indikator, som du selv kan bestemme hvor skal være, og den kan i tillegg gjøres gjennomsiktig. Lenke til kommentar
holos Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg har hurtigtaster for lydvolumet på laptopen og trenger egentlig bare en applikasjon som viser volumbar. Volumouse virker bare når mus er tilkoblet. Endret 11. oktober 2006 av holos Lenke til kommentar
holos Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Mange datamaskiner leveres med ferdig installert volumindikator fra produsent. Jeg har det ikke, men fant etter hvert et program "Sound Volume Hotkeys" som gjorde susen. Nå får jeg opp en fin volumindikator når jeg justerer lyden med hurtigtastene på tastaturet Programmet kan du laste ned her. Kom gjerne med forslag til andre bedre programmer som gjør samme nytten! Endret 11. oktober 2006 av holos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå