Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006


Goliath

Anbefalte innlegg

Dato: Torsdag 19. Oktober

 

Sted: TGI Friday's (Aker Brygge)

 

Tid: 19.00

 

post-64633-1160514633_thumb.jpg

 

 

Påmeldte

  • Marley
  • oysfaerg
  • bazukh
  • SN25P
  • Minerva
  • Zande
  • TheDarkListener
  • Zeromac
  • -Redhead-
  • Steffenm
  • CofidiS
  • Mad Wolf Magnux
  • DJ Ovin
  • Bone
  • Spartan
  • aklla
  • Lord Swag
  • arnbju
  • Iceman™
  • Pjokk
  • ZanZel
  • Sub-Lock
  • norma_saw
  • tore_v1
  • Lord-Myrrah
  • eirik1989
  • ilpostino
  • Dr3as
  • just-_-me
  • Juliess
  • PrinsesseBlomst
  • Feh
  • Skrollan
  • MrLeftfield
  • Anira
  • Mushi
  • Plomma2
  • Nazgul
  • Killerquo
  • lathorv
  • hylo
     
  • Llandari
  • Tomat-Ulf
  • St-Cruz
  • NorthGarden
  • Hrisebro
  • Ø.B.
  • Pjuus
  • T-Solberg
  • DJ Ovin
  • Aalton
  • Demille
  • ErlendRU

Oppdatert 16.10.06

 

Vil du bli lagt til i lista så skriv det TYDELIG i denne posten.

 

 

Kan du ikke delta, si ifra i denne posten og du blir stryket fra listen men ikke klag på dato og sted. Dette var en demokratisk avgjørelse og endres ikke. Syting og klaging blir rapportert

 

skaal.gif

 

 

Reklamering? Da legger du følgende i signatur:

[b]Hardware.no[/b] møte i oslo? Lyst til å være med? Skriv deg opp [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=645740][b][size=2]her[/size][/b][/url]! [b][color=red][size=2]Hot![/size][/b][/color]

6908255[/snapback]

 

 

Obs!

1. Vi er en gjeng fra diskusjon.no som skal møtes. Jeg ber dere å trå særdeles varsomt når det gjelder å ta bilder av arrangemanget siden mange ønsker å forbi anonym ellers. Mange har kanskje kontroversielle meninger her på forumet og vi ønsker ikke å knytte ansikt/bilder oppmot disse personene. Ønsker du å ta bilder, hør med vedkommende som kommer på bildet og evnt. linseluser :).

 

2. Er det noen skeptiske foreldre som ønsker mer informasjon om dette, kan de alltids ringe meg. Send PM for telefonnr. Bare så det er sagt, jeg tar intet ansvar for noen men kan alltids fortelle foreldre om arrangemanget hvis det hjelper å høre det fra en av initiativtakerene.

 

3. Betal med bankkort!. Da blir jobben 10x lettere for de ansatte og vi slipper tull ved betalingen. Har du ikke bankkort eller dekning, kan kontanter selvfølgelig benyttes.

 

4.

Jeg har snakket med TGI Fridays nå nettopp og vi får sitte samlet inne! Eneste grunn til at vi skulle ha det ute, var for å ikke gruppere så voldsomt men siden vi nå kan få hele gjengen samlet sammen inne, gjør vi det!!

 

Det blir som å sitte i Tyskland under OktoberFest-ølfestivalen :) Langbord og mye skravl :D

Selskapsmeny_TGI.doc

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...