simson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg laster iblant ned større filer. Hvis jeg laster ned flere filer samtidig, hender det at PC'en ganske enkelt skrur seg av. Hvis jeg umiddelbart prøver å skru den på igjen, virker det greit i halvannet sekund, før den skrur seg av igjen. Det høres unektelig ut som overoppheting... men av hva? Jeg har kjent på delene, det eneste som holder litt temperatur er prosessoren (Core 2 Duo E6300), samt strømforsyningen. Noen som har tanker om hva det kan være? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva slags strømforsyning har du? Kanskje ustabile spenningsverdier? Lenke til kommentar
simson Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva slags strømforsyning har du? Kanskje ustabile spenningsverdier? 7034284[/snapback] Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W Bulk, 120mm Vifte, SATA, 20/24pin. De øvrige delene av maskinen kan du se her. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det torrentfiler du laster ned? Lenke til kommentar
simson Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det torrentfiler du laster ned? 7035388[/snapback] Nei. Rar-filer, via et nettsted. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det torrentfiler du laster ned? 7035388[/snapback] Nei. Rar-filer, via et nettsted. 7035414[/snapback] kanskje et hint om at det ikke er lov Lenke til kommentar
simson Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det torrentfiler du laster ned? 7035388[/snapback] Nei. Rar-filer, via et nettsted. 7035414[/snapback] kanskje et hint om at det ikke er lov 7035886[/snapback] Lager en del videoer sammen med en kamerat, og da vi bor på helt ulike steder av landet har vi funnet ut at å pakke filene i .rar og laste de opp på rapidshare er den beste løsningen. Så vil ikke tro at det er noe ulovlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå