iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har skrevet posten om Ubuntu i tråden: hvilken linuxdistro passer for deg ? Jeg kom til å tenke på en ting i dag. Burde det være egne tråder for de forskjellige (*)ubuntuene eller skal det være en samlet tråd? (*)Ubuntuene: Ubuntu Kubuntu Xubuntu Edubuntu Gi meg gjerne tips om det er flere som kan regnes som en (*)ubuntu Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hei igjen ! jeg vet ikke om det er nødvendig å lage egne tråder(innlegg) om de forskjellige skrivebordsmiljøene , men det er jo verdt å ta de med i innlegget du alt har . det går jo an å skrive litt om hver der, then again , jeg trenger ikke å bestemme det jeg , er det flere med meninger ? Lenke til kommentar
comicz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Blir ikke dette litt i overkant? Fluxbuntu eksisterer også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan ha rett i at det kan bli litt i overkant, litt mange poster, har du link til fluxbuntu forresten? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://www.fluxbuntu.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå