Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Til nå har jeg tatt i bruk Tiny Web Gallery, som etter min smak er dette ikke så veldig tiny som man skal ha det til.. Tar en del tid å laste, og det er ikke akkurat lynkjapt å navigere seg gjennom, selv om jeg har slått av alle heavy funksjoner. Siden det er et virvar av forskjellige bildegallerier der ute, og siden jeg ikke gidder å finne opp hjulet på nytt tenkte jeg å spørre dere om hvilket galleri dere liker best? Jeg er interessert i: - Enkel mappeoversikt på forsiden, gjerne med thumbs - Helt normale thumbs under hver mappe (ingen fancy shit) - Enkel navigering (frem, tilbake, helt frem, helt tilbake, ett hakk opp) Om det er PHP eller ASP er ett fett.. Helst ikke Flash (ser jo av og til grisebra ut, men er lite brukervennlig).. Setter stor pris på alle forslag! Lenke til kommentar
Peter Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Feilpost, dette hører til i underforumet, her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=342 men uansett, kanskje dette er noe: http://www.zenphoto.org/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette så jo vanvittig bra ut, må testes. Lenke til kommentar
Nikki Nutz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Coppermine Photo Gallery funker veldig bra ! http://coppermine-gallery.net/index.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Coppermine Photo Gallery funker veldig bra !http://coppermine-gallery.net/index.php 7043254[/snapback] Dette er det desidert beste og kjappeste galleriet jeg har prøvd hittil. Mange muligheter for konfigurering, og bra utseende som standard (seff ennå bedre etter jeg fikk lagt fingrene på koden). Til og med admin-grensesnittet fungerer bra, og alt er i tillegg W3-validert! Thank you for the tip! Lenke til kommentar
Stinus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei Jeg vet ikke om du har bestem deg for valg av galleri. Her er et tips fra meg 4images. Dette galleriet er veldigt brukervennligt, med muligheter for brukere å laste opp egne bilder. Bildene kan komprimeres og forandres i adminpanelet. Det kanutvides med forskjellige MOD'er. Jeg bruker det selv og er godt fornøyd med det. (Se på galleri i signaturen) Endret 14. oktober 2006 av Stinus Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kommer jo på hva du er på jakt etter. Knoter med et superenkelt galleri her, knabba noen bilder fra det zp-galleriet. Det er ikke en offisiell demo, og det er grunnen til jeg lar de bildene ligge der. Hadde ikke gjort det hvis det ikke var en demo jeg viser dere nå. Veeeeldig enkelt galleri. - EN fil for hele kjøring av script - Automatisk caching av album - Mulighet for global manuell caching - Ingen installasjon - Ingen database eller flatfil - Album Dette er ikke noe å bruke hvis det finnes masse bilder i katalogene for da vil ting gå veldig tregt under caching, men for noe enkelt holder det i massevis. DEMO: Mini Gallery Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Takker for alle tips! Jeg har foreløpig bare testet ZenPhoto og Coppermine, men jeg skal nå gå gjennom de resterende. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 www.ezonlinegallery.com kan være verdt en kikk Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nå har jeg etter en del mas fra folk sluppet en tidlig release av galleriet, Ascended Mini Gallery. Dette er laget for å være totalt minimalistisk, så ta det til etteretning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Her detter det jo inn det ene bedre enn det andre! Thanks, skal teste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå