Gå til innhold

Enda mer Dyreplageri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
folk som driver på med sånt må ha noe gale i hodet sitt.

7023136[/snapback]

Second that.

 

Skal man i det hele tatt ta livet av et dyr skal det gjøres ordentlig, enten dyrlege-sprøyte, eller et skudd i hue. :thumbup:

Ikke noe dyreplaging.

 

Det som var her var jo ikke så ille som de kråkene eller hva nå det var som var pressa inn i et gjerde for en stund siden, men uansett, Makabert. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener det er helt i orden å kverke dyr på den måten!

...

Hva er vitsen med denne tråden? Samtykkende hoderisting over nett?

 

Angående de kråkene viste deg seg fort at det ikke var noe menneskes verk. Flerfoldige personer kunne rapportere at de hadde sett kråker og andre store fugler sitte på stakittgjerder, miste fotfeste og sette seg fast med hodet. Blodet kom av dødskampen.

Lenke til kommentar

Trådstarter spør hva som foregår i hodene på folk. Og du tror vel ikke at denne hunden har knyti et tau rundt seg selv, kjørt båt ut på sjøen og kastet seg selv og en stor tung jekk overbord, og båten har flyti til havs, gjør du vel?

 

Det eneste gode svaret jeg kan gi trådstarter på spørsmålet er at det antagelig er snakk om en sadist, en person med morbid fascinasjon for død og smerte. Slike mennesker begynner visstnok gjerne med dyr før de jobber seg opp til mennesker. Derfor er det uhyre viktig å oppklare episoder med slikt sadistisk dyreplageri.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Helt meningsløst, det burde være mulig å få avlivet denne hund hos vetrinær hvis det var påkrevd.

 

Kan heller ikke tro denne hund har hatt noe godt liv hos sin eier, hvis det er eier som har druknet hunden.

 

De fleste betrakter sine hunder eller katter som ett familiemedlem, og slikt gjør man ikke hverken med egne eller andres dyr.

Lenke til kommentar

Helt meningsløst, det burde være mulig å få avlivet denne hund hos vetrinær hvis det var påkrevd.

 

Koster 250kr det vettu... men jeg tror ikke pengene var det essensielle her. Heller at vi har å gjøre med en sadist.

 

Det er bare ei bikkje.

 

Samfunnet har av temmelig naturlige grunner som empati og etikk bestemt at dette ikke er lov. Gjerningsmannen bør finnes. Før han også begynner å skade mennesker.

Lenke til kommentar
Må bare melde meg uenig i det. Synes ikke de skal bruke uproporsjonalt mye ressurser på det, men det bør etterforskes som en grov sak. Risikoen er stor for at slike sadister før eller siden beveger seg videre til mennesker.

7059576[/snapback]

Du har statistikk på dette? Eller tror du bare at risikoen er stor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...