Bandana Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, FIFA 07 demoen har endelig kommet. Laster ned som bare det nå. Er på 58% og klarer nesten ikke vente. Har store forventninger så håper dette blir bra. Var på tide sier jeg. Håper bare på en PES6 demo snart så er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Litt dumt at x360 versjonen til Fifa07 ikkje kjem før i desember? Stemmer dette? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Litt dumt at x360 versjonen til Fifa07 ikkje kjem før i desember? Stemmer dette? 7013112[/snapback] Slutten av Oktober skal det komme Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kult. Jepp, bare å vente på PES6-demo nå. Men det suger med alle disse sportstitlene at man bare får spilt en halv omgang... Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Kult. Jepp, bare å vente på PES6-demo nå. Men det suger med alle disse sportstitlene at man bare får spilt en halv omgang... 7013235[/snapback] Joa, men hvis spillet er bra så skader det ikke å prøve på nytt om og om igjen. Min er på 89% nå. Håper forresten at man kan spille med Inter Milan på demoen, men tror egentlig det er de samme lagene som på PC demoen. Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan var demoen?nyskjerring her... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 ER på 87% nå, virker nesten som den har stoppet litt opp men er sikkert fordi de første 85% gikk VELDIG fort, men skal update når jeg har testa om ingen andre har gjort det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Stoppet opp litt her og, hatt litt problemer med å hente fra MP i dag. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Går gruelig sakte her også. Stoppet på 6% Kan virke som om hele europa har satt igang nedlasting. Dette gleder jeg meg uansett villt til! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) det her var tragisk dårlig desverre Ødelegger først NBA Live 07 og nå kanskje FIFA 07 Endret 6. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Testet et par matcher nå. Førsteintrykket var supert. Første jeg så når jeg startet demoen var Ronaldinho og en keeper. De har brukt den gamle loadingmetoden som de gjorde på RTTWC spillet, der man kan skyte på keeper mens man venter, noe som er positivt etter min mening. Tok sin tid å bli vant til kontrollene egentlig. Har spilt FIFA i mange år og ja, jeg merket forskjell. De har sagt de har bygd 360 versjonen fra bunnen av og det er jeg enig i. Mye forskjell på spillemåter og målscoringer men man merker fortsatt at det er FIFA. Første kampen med Man U var ganske gøy, men så ble jeg litt irritert på at man må bytte spiller med LT knappen istedet for A, noe som jeg er veldig uvant til. I tillegg klarte jeg heller ikke finne ut hvordan man dribler/finter. I de gamle spillene brukte man den høyre analogen, men på dette gjorde den ikke noe annet enn å snu spilleren til den retningen man svingte mot. Alt i alt så det ganske bra ut. Siden jeg elsker fotball blir dette (i tillegg til PES6) et kjøp for meg men jeg håper ikke demoen var basert på fullversjonen for det er en del som bør fikses. Grafikken så ganske bra ut men det ble litt blurry/uskarpt i forhold til andre spill etter min mening. I tillegg ble jeg skuffet over noen av spillerne. Kaka så ikke ut som Kaka i det heletatt. Den TGS traileren jeg så for ikke så lenge siden viste de en sammenligning med Kakaen i 07 og i virkeligheten og der ligna han på seg selv i alle detaljer. Kan være at dette er en litt gammel demo da. Underholdene var det, men jeg savner fortsatt å prøve Inter Milan. Uansett, gleder meg hvertfall. Bare synd det ikke er kommentator og en hel kamp. Kommentatorene har aldri vært i FIFA demoene uansett, det dukker visst bare opp på spillene. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har spilt noen kamper nå... Vel, det var som jeg regnet med egentlig, FIFA 07 føles fremdeles ut som samme gamle FIFA, som det alltid har føltes, og det er ikke positivt. Tafatt er et ord jeg syns passer bra om opplevelsen... Stusselig er et annet. Framerate problemer, hakkete opplevelse når det gjelder både kameraet og animasjonene, ingen kommentator, ingen dommer (eller var han der? la ikke merke til han isåfall), skudd føles helt elendig... Dårlig kontroll over spillerne, responsen er tragisk. PES5 er ikke dobbelt så bra som dette, det er ti ganger så bra. Og PES6 blir enda bedre, antakeligvis. Det som følger EA, nesten uansett hva det er, men spesielt sportsspill, FIFA 07 og NBA Live 07 er glimrende eksempler på dette, er mer fokus på grafikk enn gameplay, men samtidig så har de framerate problemer og dårlige/hakkete animasjoner og dårlig respons. Helt tragisk. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rett og slett latterlig dårlig. De som alltid har elsket fifa serien kommer nok til å fortsette å elske fifa, mens de som har vært skuffet over serien kommer til å bli enda mer skuffet. Dette med å score fantastiske mål er like latterlig som før, man kan altså lobbe over keeper fra rett utenfor 16meteren når keeper står på streken... For ikke å snakke om grafikken på spillerne, horribel, ser ut som plastdukker. Hva med kroppene, paul scholes er ikke en tynn og spinkel spiller. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fifa er og blir et forballspill som handler om utseende og visjon. PES serien er så mye bedre at det ikke finnes ord engang! Håper bare ikke at PES 6 blir ødelagt:P Men det skjer ikke! De forbedrer grafikken og fikser dommeren håper jeg! Dommeren online er latterlig:p Blåser for alt! Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Fifa er og blir et forballspill som handler om utseende og visjon. PES serien er så mye bedre at det ikke finnes ord engang! Håper bare ikke at PES 6 blir ødelagt:P Men det skjer ikke! De forbedrer grafikken og fikser dommeren håper jeg! Dommeren online er latterlig:p Blåser for alt! 7014444[/snapback] Jepp, jeg har også store forventninger på PES6. Menyer og licenser er ikke så big deal egentlig når du stort sett kan redigere navn og clublag selv som du kunne på PES5. Håper bare at det kommer en demo snart så at vi kan sammenligne det med FIFA07. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fifa er og blir et forballspill som handler om utseende og visjon. PES serien er så mye bedre at det ikke finnes ord engang! Håper bare ikke at PES 6 blir ødelagt:P Men det skjer ikke! De forbedrer grafikken og fikser dommeren håper jeg! Dommeren online er latterlig:p Blåser for alt! 7014444[/snapback] Jepp, jeg har også store forventninger på PES6. Menyer og licenser er ikke så big deal egentlig når du stort sett kan redigere navn og clublag selv som du kunne på PES5. Håper bare at det kommer en demo snart så at vi kan sammenligne det med FIFA07. 7014490[/snapback] blir jo feil å dømme etter demoer uansett Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rett og slett jævlig skuffet! Animasjonene var elendige, og hvor i alle dager er det blitt av fintene? Jeg har prøvd det meste av knapper nå uten å få til en enese finte.. Har noen klart det må de gjerne si fra! Håper dette er en tidlig versjon, men uansett blir det Pes6 på meg! Har ikke ord for mye jeg ser frem til det spillet Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes spillet var allright, latterlig at du skifter spiller med LT, håper det kan endres. SKal nok ha dette, og muligens PES. Er vel lettere å skaffe motstand på FIFA Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) I PES så skifter man spiller med LT. Dette for at A knappen skal brukes som takling, B for skli-takling og X for assistanse:p Kanskje Fifa prøvde seg på noe slikt! Endret 6. oktober 2006 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 blir jo feil å dømme etter demoer uansett Joa, men man merker jo fort forskjeller og hva som eventuelt er best. Ikke at jeg vil dømme det uansett bare sammenligne forskjeller. Skal antagelighvis kjøpe begge spillene likevel. Prøvd det et par ganger til. Animasjonene til de fleste spillerne suger egentlig. Det har blitt verre enn World Cup. Cafu, Kaka, Solskjær, Scholes, Deco bare for å nevne noen ser jo helt elendige ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå