Gå til innhold

Fotokonkurransen 2.0 Runde 3: Kropp

glenulv

Anbefalte innlegg

Temaet denne gangen er:

Kropp

Dette kan være mye....fra måne til tå...gammel eller ung!

Bildene skal fremdeles være tatt tidligst fredagen og senest i løpet av søndagen, men trenger ikke å leveres inn før påfølgende mandag 20.00! Det er også verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no. Arrangøren av konkurransen har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lag ut og når bildene er lagt ut til avstemning.

Bildene i denne runden må altså være tatt senest søndag 8. oktober 23.59, mens fristen for å levere bidrag er mandag 9. oktober 20.00. Alle vil få en bekreftelse pr PM. OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt umiddelbart så vi kan få ordnet opp tidsnok!

Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i med poll for avstemming.

Reglene for konkurransen:

1. Du må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen.

9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.

10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lag ut og når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.)

11. Vinnerbildet fra hver runde kan uten videre bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

Ytterligere informasjon om konkurransen

Konkurransen avsluttes torsdag 12. oktober, kl 21.

Bildene sendes til meg som PM

NB: Husk å oppgi bildets tittel og dato - klokkeslett som bildet er tatt.

Etter 2 runde ser resultatet slik ut:

1. Fribbern - 5p

2. Tdale - 4p

2. Glenulv - 4p

4. magneska - 2p

5. Stoners - 1p

6. Sentimental - 1p

Tidligere konkurranser:

2. Runde: Stillhet - Bildene

1. Runde: Forfall- Bildene

Lykke til=)

Endret av glenulv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg bli med, eller fører disking til utestengelse?

7014613[/snapback]

Jeg synes at du IKKE burde bli utestengt.

Bildet ditt var bra og kan bli spennende å se andre bilder fra deg.

Synes ikke man skal ta konkuransen så alt for seriøst men heller se på den som en måte å ble mer kreativ på. At noen gjør feil hender overalt. Tror man heller kan snakke om utestengelse hvis dette gjentar seg gang på gang.

Så personlig ser jeg frem til ditt bilde.

Lenke til kommentar
Kan jeg bli med, eller fører disking til utestengelse?

7014613[/snapback]

Så klart IKKE disket spør du meg...var kanskje litt dum det gamle regel oppsettet da det sto "må vær tatt seinest søndag" en plass og lenger nede på siden "bilde må være tatt mellom fredag og søndag".

Oppdaterte teksten no slik det stå fredag og søndag begge plassen.

Endret av glenulv
Lenke til kommentar

Jeg må si det er frustrerende å ikke være med i en runde. Jeg har så mange ideèr denne runden, og kan ikke komme med bidrag. Gleder meg til å se på bidragene, er ikke mange minuttene dere har igjenn til å sende bidrag nå.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar

Er egentlig litt skuffet over bidragene denne gangen... Hadde håpet på noen sensuelle bilder når temaet var kropp. :innocent: Det mest sensuelle må være det fra Frognerparken, men de andre tre hadde jo gode ideer. Hmm... Må nok tenke litt før jeg stemmer denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Er det noen som forstår seg på det første bildet?

Har det noe med "heavenly bodies" å gjøre?

Alderdommens inntog?

HÆ?

7040466[/snapback]

Dette kan være mye....fra måne til tå...gammel eller ung!

7011928[/snapback]

Kanskje noen missforsto 'måne', Glenulv mente jo sikkert måne som man får når man mister hår, og ikke en ekte måne :p

Eller, veit ikke jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...