eiliv90 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 dere som er her.. driver med`? hvor sitter folk? hva synes folk så langt? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) driver med`?: leser på diskusjon.no hvor sitter folk?: crew hva synes folk så langt?: Synes lanet så langt har vært bra... litt tamt men det tar seg vell opp... Endret 5. oktober 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Damio Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg driver å laster ned masse greier =) spiller også litt. Jeg syns det var mye tull når lanet startet. mega lang kø for å få bånd. (3stk som somla med å ta imot, sjekke billetten og gi ut bånd). Vi måtte også stå ute litt å vente pga lanet ikke startet klokken 12. men det var greit. Det var også bedre sikkerhet på dette lanet enn det er på gardermoen flyplass for å komme inn i selve hangaren. Security skulle sjekke i bagger og poser. unødvendig. Det er også noe tull med microbølgeovner og vannkokere. Jeg har ikke sett noe til micron men jeg har sett 2 vannkokere. men hva skal man med de uten vann? man kan jo ikke stikke av med vannkokeren for å fylle vann på do, siden doen er ute på andre siden av hangaren. Infodesken vet heller ingen ting så det nytter ikke å spørre de om noe. Men ellers er dette et koselig lan =) Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 haha.. jammen daså.. var litt tull i starten ja.. men synes de ordnet opp fint selv om det tok litt tid.. ikke lett når de er så få heller.. Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 er ganske standard lan så langt syntes jeg positive: crew folka er hyggelige (har jeg erfart iallefall så langt) stabilt som bare det, internett har vært nede 10-30 min bare, nettverk/strøm osv har vært helt uproblematisk negative: har ikke hørt noe om f.eks. det badeopplegget som har blitt pratet om, ikke noe om seminarer og for meg så er dette helt vanlig lanparty så langt, ikke noe av "Vi vil gjøre en ekstra innsats for å få med dere som aktivt engasjert i de forskjellige faglige forumkategoriene våre" enda som jeg har fått med meg. Folk speller og har det gøy, liker du deg på lanpartier så vil du like deg her Lenke til kommentar
dmon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hesj! Sitter på VIP raden, helt bakerst! Noen som hører oss.. Har cerwin VS-12"! Er ikke det samme som TG, men enda en LAN da Skjer? Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 hmm.. er det dere som spiller boten anna hele tiden ? eller er dere folka med juletre lys? sorry:P min måte å lokalisere folk på Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vel, dette er jo hw.no sitt første lan og jeg er sikker på at ikke TG sitt første gikk helt uproblematisk for seg Lenke til kommentar
dmon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Den sangen speller vi ikke! ÆSJ! Vi sitter ved siden av de med juletrelys Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 haha oka;) nice:D Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg driver å laster ned masse greier =) spiller også litt.Jeg syns det var mye tull når lanet startet. mega lang kø for å få bånd. (3stk som somla med å ta imot, sjekke billetten og gi ut bånd). Vi måtte også stå ute litt å vente pga lanet ikke startet klokken 12. men det var greit. Det var også bedre sikkerhet på dette lanet enn det er på gardermoen flyplass for å komme inn i selve hangaren. Security skulle sjekke i bagger og poser. unødvendig. Det er også noe tull med microbølgeovner og vannkokere. Jeg har ikke sett noe til micron men jeg har sett 2 vannkokere. men hva skal man med de uten vann? man kan jo ikke stikke av med vannkokeren for å fylle vann på do, siden doen er ute på andre siden av hangaren. Infodesken vet heller ingen ting så det nytter ikke å spørre de om noe. Men ellers er dette et koselig lan =) 7009299[/snapback] Gå i kantinen og KREV vann. De kan ikke nekte. Da kommer jeg ned og lager bråk! Lenke til kommentar
Damio Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Han mannen i kantinen begynte å kjefte på oss pga vi skulle ha vann til rett i koppen. Han sa han var dritt lei av å fylle vann til folk. Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Datapartiet har vært helt utrolig bra! Har aldri vært på noe bedre. Crewet er skikkelige folk, nettverket er stabilt, artig kar på scenen. GODE premier, god luft i hangaren. Det eneste negative er de sky høye kiosk prisene, og kanskje at dere kunne ha skaffa en vogn til med dusjer og toaletter Konklusjon: TOPPERS!!! Lenke til kommentar
exence Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Greit nok.. men folk syns det er for mye lyd her.. Hva er detta forno? Ett LAN er lyd!.. og alle crew folk sier forskjellige ting om musikk spilling.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 strømmen og nettverket har vært supert! burgerne på utsiden er også gode eneste minus er at det er langt til butikken.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 eneste minus er at det er langt til butikken.. 7011119[/snapback] Det er ikke så ille da. Barna har godt av litt mosjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 eneste minus er at det er langt til butikken.. 7011119[/snapback] Det er ikke så ille da. Barna har godt av litt mosjon. 7011132[/snapback] Den solskinnsturen er den eneste mosjonen jeg har fått denne uken. Ok, i år. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Til dmon: Demp deg litt om natta Vi som sitter ved scenen er jævli irritert på at folk spiller høyt masse trance osv tull hele natta. Så når en gikk bort og ba deg dempe deg, så gikk han til en annen en, og da skrudde du opp igjen, det skaper dårlig stemning. Og Trym, konferansieren, han er Topp! Samme med Net, Pwr, Sec (litt pirkete ), Info kunne vært litt mer oppdatert, Event, alle crewene gjør en strålende innsats for at dette LANet skal bli et bra LAN! Endret 6. oktober 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vi i Info gjør så godt vi klarer, det er bare akkurat ved vaktskifte at folk ikke er oppdatert på all informasjon. Vi i Info har egentlig ikke som jobb å vite ting, men å finne ut av ting, og det kan ta litt tid. Dere får være tålmodig, så lover vi å være hyggelige og hjelpsomme. Vi setter veldig stor pris på at alle har vært hyggelige og tålmodige mens vi har forsøkt å løse problemene. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kunne kansje ha satt på en kran på de vanndunkene ved inngangen/kiosken? Blir mye vannsøl når man skal tømme fra en 20L dunk ned i en 2dl kopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg