j**** harddisk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Nå har jeg sendt inn en rambrikke som var et feilkjøp tilbake til Mpx, dette ble gjort før angrefristen gikk ut og de sendte meg et returnr. Nå står det på returstatus at de har motatt varen, det sto det også for to dager siden. Hva skjer med pengene mine? hvor blir de av liksom? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Nå har jeg sendt inn en rambrikke som var et feilkjøp tilbake til Mpx, dette ble gjort før angrefristen gikk ut og de sendte meg et returnr. Nå står det på returstatus at de har motatt varen, det sto det også for to dager siden. Hva skjer med pengene mine? hvor blir de av liksom? 7007380[/snapback] Det tar nok litt lengre tid enn to dager. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Følgende replikk slår aldri feil: Har du prøvd å ringe/maile MPX? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det kan ta opptil 10 dager før du har pengene i hende. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 det kan ta opptill 40dager skal jeg si deg Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Etter loven skal det ikke ta mer enn 14 dager etter at de har mottatt varen til de sender pengene. Det lønner seg å oppgi kontonr, slik at de slipper å sende bankremisse eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå