Gå til innhold

TES: Noen spørsmål om AF Leveling Mod

Anbefalte innlegg

Et par kjappe spørsmål om AF Leveling Mod (versjon 2.8.7 eller 2.9b6):

1. Hvordan kan en stealth-karakter som bare bruker pil og bue (ikke Blade, Blunt eller H2H) øke Strength?

2. Hvordan er Health regnet ut? Må man forte seg å få opp Endurance, eller er den retroaktiv/bare basert på nåværende Attributes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Tror du bare ka plukke opp ett sverd og slå litt fordi at Attributene går opp automatisk med Skillsene, så selv om du ikke har Strenght som major-skill så vil Attributen gå opp. Er ikke helt sikker enda men tror det! Vet ikke helt om noen annen måte :hmm:

2. Health bruker en formel som gjør at det er Endurancen din som blir ganget med 2 når du er lvl 1 og ca 650 på level 50 med 100 endurance. Veldig likt vanilla Oblivion!

Lenke til kommentar
1. Tror du bare ka plukke opp ett sverd og slå litt fordi at Attributene går opp automatisk med Skillsene, så selv om du ikke har Strenght som major-skill så vil Attributen gå opp. Er ikke helt sikker enda men tror det! Vet ikke helt om noen annen måte  :hmm:

2. Health bruker en formel som gjør at det er Endurancen din som blir ganget med 2 når du er lvl 1 og ca 650 på level 50 med 100 endurance. Veldig likt vanilla Oblivion!

7006178[/snapback]

1. Da må jeg jo bruke et sverd, og det er det jeg vil unngå.

2. Jeg har fått med meg det, men den sier ingenting om hvoridt den er retroaktiv. Nevermind, leser en tråd om noe lignende nå på det offisielle forumet.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...