BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Cozumel: WMV HD: http://www.gametrailers.com/player.php?id=13791&type=wmv Quicktime HD: http://www.gametrailers.com/player.php?id=13791&type=mov Det eg har reagert sterkt på i Double Agent, er at AI ser rimelig dum ut. Og i den her videoen kom det ekstra godt fram. Eg håpar det er noko dei berre har skrudd ned, fordi at han som spelar spelet, er heilt elendig. Fordi, AI i Chaos Theory, var ikkje så dårleg som dette. I denne videoen ser me at Sam Fisher spring rett forbi mange vakter, uten at dei ser han. Sku nesten tru dei hadde skrudd av peripheral vision (sidesyn) på NPCs. Uansett, legg merke til grafikken. Og då spesielt på vatnet som samlar seg på golvet etter at Sam skyt i stykker det store akvariet. Kinshasa WMV HD http://www.gametrailers.com/player.php?id=13766&type=wmv Quicktime HD http://www.gametrailers.com/player.php?id=13766&type=mov Gledar meg som berre juling. Noko av dette har me sett før, noko ikkje. Dette blir høstens store spel for meg. Eg berre håpar det har ein god COOP mode. Endret 5. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) reagerte også på AI i første videoen, virker som om de verken hører eller har sidesyn:) edit: tror uansett man kan konkludere med at den som spiller VIRKELIG suger. Håper også at det er skrudd på en form for god mode? Er så lenge siden jeg har spilt at jeg ikke husker om det er one shot kill eller ikke. Tror ikke jeg vill hengt så lenge på den potta, blir jo satans varm da Endret 5. oktober 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Shanghai: WMV HD: http://www.gametrailers.com/player.php?id=13755&type=wmv Quicktime HD: http://www.gametrailers.com/player.php?id=13755&type=mov Legg merke til kor bra vatnet glinsar på NPCane. Det eg reagerar på er at Sam ser heilt tørr ut. Han karen han tar bortforbi trappa. Kva som skjer her? Hadde eg vært developer, hadde eg ikkje lagt ut video med slike snafus. Okhotsk: WMV HD: http://www.gametrailers.com/player.php?id=13749&type=wmv Quicktime HD: http://www.gametrailers.com/player.php?id=13749&type=mov Tidlegare har me komt fram til at det kun ser ut som om det snør foran sjølve spelaren. På denne Okhotsk videoen ser det betre ut syns eg. Det ser ut så det snør i horisonten. Eg syns det var utruleg tøft måten han brukte kniven på for å laga eit hol i isen. Bevegelsane til Sam i vatnet var bra, gode animasjonar. Går det an å skyta NPCs gjennom isen tru? Endret 5. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Trist, men for hver video jeg ser av spillet så minker interessen for det. Helt enig i det som påpekes om AI. Reagerer samtidig på at karakter-animasjonene er lite sammensatte. Overgangene fra for eksempel at de løper for så å skulle gjøre noe annet som å peke, kommandere, se under en bil etc er alt for lite sammensatte og medfører at karakterene oppfattes som fryktelig brå og uelegante i bevegelsene. Liker heller ikke det faktum at man kan stå og ta imot skudd fra en ak47 som den var ladet med tamponger. I et spill som dette BØR man tåle ganske så lite skade (i mine øyne vel og merke), slik at ikke snike-faktoren går over til å bli et rent skytespill. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Heilt enig Gorthaur. Men hvis du sett vanskeligheitsgraden opp, tålar du mykje mindre. Som eg nevnte, trur eg at devs som spelar kansje har satt på ein slags god mode nesten. Dei tålar hvertfall meir enn vanleg vil eg sei. Men ein veit jo aldri. Eg blir bare meir og meir gira på detta spelet. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 mener å ha sett at han bruker pistolen under vannet, men det skal vel godt gjøres å treffe noe, med tanke på lysets brytningsvinkel etc. Om det er devs som spiller kan de ikke ha spilt for ofte, for det var talentløs spilling, så seg jo ikke om en eneste gang! Trist om dette er gitt ut av dev teamet selv, får helt avsmak... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Sant det Pelle. Men når eg spelar, brukar eg 10x så lang tid som han som spelar i desse videoane. Eg gjer ein innsats for å ikkje bli oppdaga osb. Det er dèt som gjer splinter cell gøy. Det er ikkje noko run and gun spel. Og det er trist at videoar av slike amatørar kan øydelegge så mykje for Double Agent. Men eg veit kva det går i, så eg ankar ikkje. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 En liten notis for dem som er interesserte. Vi har laget et Norsk splintercell community som dere finner her: http://nordoelum.com/scforum/index.php Viss dere er interesserte i og spille coop, versus mode eller bare diskutere ting rundt splinter cell, så vil eg anbefale å ta en kikk -.Qbab.- Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sett to av de. Må si jeg gir cred til GameTrailers. Elsker å se de HD filmene de laster opp. Og de Splinter Cell Double Agent filmene skuffet ikke. Birger Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 har spurt før men spør igjen: Hvordan er gametrailers sine "hd" filmer hd? Er de i 1280 x 720 (eller 1920 x 1080)? Kvaliteten på filmene er jo ikke langt nær gode nok, iallefall ikke slik jeg er vant til å se på hd materiale fra xboxyde... Håper på oppklarende svar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Filmene er faktiskt 852x480. Det var litt dårligt ja Birger Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 kanskje de mener Higher Defenition, bare for å hindikere at det er høyere oppløsning enn den som er lavere Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Håper at AIen er "dumbed down" og en slags god-mode er på for å vis frem spillet, slik at han som spiller ikke skal bli drept midt i oppvisningen, noe som jeg tror ville skjedd med hans måte å spille på. NPCene skal jo høre at han springer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå