Gå til innhold

Den store Battlefield 2142 screenshots tråden

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en Battlefield 2142 tråd siden jeg nå holder på og laste ned demoen til 2142..Og da senere at denne kan bli den offisielle Battlefield 2142 screenshot tråden som alle kan poste sine kule screenshots fra demoen/spillet (når det kommer ut) Bilder kommer i løpet av kort tid..Få først få lastet ned og kjørt igang demoen :thumbup:

Vær vennlig å IKKE post innlegg uten screenshot fra demoen/spillet....

Håper en MOD kan overvåke denne tråden så brukere kan følge den regelen..

takk

Jeg må først få sagt at lyden har fått seg en vanvittig oppgradering...var sinnsykt bra lyd i spillet..klar og fin..veldig bra lydeffekter i spillet..selv om dette er bare en demo da..

Og fly var faktisk ganske enkelt....ingen problemer i det hele tatt..synes det var veldig morsomt med walkerene..

Måtte teste om widescreen kommandoen som jeg bruker i bf2 virket og det gjorde den:-) dette gjelder da siste bildet..som dere vil se selv..

This demo version of Battlefield 2142 has the following limited feature set:

- Multiplayer Mode:

Sidi Power Plant - max 48 players - Titan and Conquest game modes

- BFHQ:

Statistics, rankings and awards will not be recorded or awarded

- Single player

None

X-Fi AUDIO PROVIDER

This option enables optimised hardware-accelerated 3D audio positioning, mixing and environmental effects for users with compatible Creative SoundBlaster X-Fi soundcards. The Ultra-high audio

quality level is only available with the X-Fi audio provider.

NOTE - This feature is only available on X-Fi soundcards with support for "Gaming Mode". X-Fi must be set to "Gaming mode". A guide to setting up your soundcard, plus details of compatible

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...