Xiphac Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Se på dette private opptaket fra utlandet et sted og si deres mening. Legg spesielt merke til måten den forsvinner på,men det går så fort at å blunke er dumt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er skummelt... mye tilsier at det er ekte, men sjansen for at der er ren bullshit er jo rimelig stor også. For spenningens skyld så mener jeg at det er ekte, selv om underbevisstheten min tviler... Blir jo ekstra fett når den forsvinner, lightspeed men det kan være fotofikling. Argh, umulig å finne ut av. Det så lett å lage en film som det der, så man kan ikke stole på det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det at den forsvinner i "light-speed" er jo bare enda et teikn på at denne er falsk. Hva er garantien for at UFO'r kan kjøre i "lightspeed" ? Er jo bare en hype folk fant på når dem lagde Star Wars, kanskje enda tidligere også Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tror det er tull og tøys. Men det så jo veldig ekte ut. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Et ord: Bullshit! 7005420[/snapback] helt enig! Et ord: Bullshit! det MÅ hvere redigert Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 haha, det var kos. Man ser jo at det er redigert. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sett det før, ser jo på ingen måte ekte ut. Det gule lyset som kommer idet den flyr avsted ser bare ut som en dårlig effekt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kun ett ord: Piss meg i øret. Var visst tre det... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Vi har selvfølgelig ingen garanti på det vi ser er ekte,er enig i det. Og når det versjerer så mye fake allerede så bør man kunne stille seg litt kritisk til alt som blir lagt frem som "bevis". Men jeg synes det er viktig å merke seg et par ting.Og det ene er at hvis det vi ser faktisk er ekte,så er vi vitne til en teknologi som er utenfor vår forstand. Det andre er at selv om "lightspeed" som nevnes her er totalt utelukket for oss mennesker,så kan vi ikke være så naive å påstå at da er det liksom ikke mulig. Men det er lett å benekte ting som er utenfor vår forståelse.Uansett,ville bare høre deres meninger,og det fikk jeg,takk.for det. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Når NRK, BBC og CNN samtidig rapporterer at utenomjordiske har landet, så skal jeg vurdere å tro det. Når de (utenomjordiske) etterpå besøker meg personlig for en liten prat og en kaffe, ja ok, da er jeg overbevist. Endret 5. oktober 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lag en pappsak og heng foran kameraet så har du en ufo, nesten utenomgjordisk lett Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvem som helst kan lage det der, og hvorfor er det akkurat en stereotyp UFO i form av en flygende tallerken? Hvis vi noen ganger får se en UFO eller et utenjordisk vesen er sjansen liten for at den ser ut akkurat som vi har forestillt oss. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor er ufoen så uklar og resten av bildet klart tro? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor er ufoen så uklar og resten av bildet klart tro? 7011129[/snapback] Du vet vel like godt som meg at det er fordi det stråler antiburnuprays som gjør at det ikke skal overopphetes når det kjører lightspeed x 1000! Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har stoppet filmen en del ganger, jeg ser at det er 2 lys"pærer" som lyser sterkt på hver side av UFO'n også er det 3 som lyser bak og 2 forran.. gjør meg mistenksom over at det ikke er like mange forran som bak, og det med det lysglimtet i det den fyker av bort kan se ut som at UFO'n bryter lydmuren, fordi jeg fikk et fint stopp på bildet hvor jeg ser noe hvitt men bakparten av "UFO'n" er forsatt bak dette hvite, så ut som når et f16 etc bryter lydmuren... er skeptisk til den filmen selv om jeg er ganske godtroende på at det finnes liv utenfor planeten våres, som også er mye mer intelligente og kommet mye lenger enn oss i utviklingen Keegar Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor er ufoen så uklar og resten av bildet klart tro? 7011129[/snapback] Resten av bildet er heller ikke klart da Men jeg ser poenget ditt med at alltid er UFO'n på filmer veldig uklare... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Og hvor skulle de liksom ha komt fra? Ingen har noen gang oppdaget liv (vann er ikke liv) utenfor jorden, så hvorfor skal da en gammel ektefelle oppdage en flygende UFO med sitt ultra-noob-kamera, og ikke verdensrom-forskeren Ødegaard? Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Personlig synes jeg denne er bedre http://www.youtube.com/watch?v=FtKuBKIaVvs...related&search= Men er alltid skeptisk til UFO filmer ofc, veit ikke om filmen er avklart fake eller noe.. noen andre som vet? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor i all verden har de ikke UFO i senter av kamera hvis den er ekte? Er jo helt klart bygningen som er filmet her, ikke ufo..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå