Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tiden for ny 24 sesong nærmer seg med stormskritt. Her er forumets offisielle diskusjonstråd for sesong 6 av 24, for de som følger episodene i USA tid. Handlingen Ifølge pressemelding fra FOX så tar sesong 6 til 20 måneder etter dag 5, rett etter at USA er blitt utsatt for et storstilt terrorangrep. Sendeplanen til 24 Sesong 6 på kanalen FOX Trailer Preview kan sees her 14. time: 3/19/2007 15. time: 3/26/2007 16. time: 4/2/2007 17. time: 4/9/2007 18. time: 4/16/2007 19. time: 4/23/2007 20. time: 4/30/2007 21. time: 5/7/2007 22. time: 5/14/2007 23. time: 5/21/2007 24. time: 5/21/2007 Skribenter: Manny Coto, Howard Gordon, Evan Katz Skuespillere Merk at dette er 24, så den eneste sikre "faste" skuespilleren er Kiefer Sutherland. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kiefer Sutherland Mary Lynn Rajskub DB Woodside Eric Balfour Peter Macnicol James Morrison Harry Lennix Jayne Atkinson Kal Penn Kim Raver Rena Sofer Roger Cross James Cromwell Regina King Eddie Izzard Gregory Itzin Marisol Nichols Michael Angarano - Hva skjer om jeg oppdager en "spolier"? Rapporter det ved å trykke på -knappen og henvis gjerne til reglene i dette innlegget så fjerner en moderator spoleringen så snart som mulig. Spoilere regnes som informasjon om fremtidige episoder. Dette gjelder også fra trailere. Er episoden sendt i USA så er det ikke for spoiler å regne å snakke om det som har skjedd. Spoilere Ikke klikk her om du vil få spenningen ødelagt. Det skal ikke under noen omstendighet skrives om spoilere for kommende episoder uten å bruke spoilertags. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Wayne Palmer er president.- Jack Bauer sin far er med. Tråden skal brukes til å diskutere hva som skjer i serien. Alt annet fjernes uten varsel, spesielt alt som overhodet nevner noe som går inn på området piratkopiering (dette gjelder spesielt spørsmål om hvor og når den er på nett). Innlegget vil oppdateres kontinuerlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Herlig, gleder meg. Var supertreg og begynte ikke selv å se på denne serien før nå tidlig i høst, så jeg har tatt en kjempespurt og nå sett gjennom samtlige sesonger fra ende til annen. Det vil si, jeg har igjen noen få episoder før jeg er ferdig med sesong 5. Så er jeg klar for sesong 6. Kjempebra tråd Dotten, som alltid. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ble akkurat ferdig med sessong 5. Har nå tatt igjen 5 sessonger med 24 siden begynnelsen av august. Kan trygt si at jeg er hekta, og vil ha mer!. Jeg er med andre ord meget forventings full til sesong 6. Lurer på hvordan Bauer skal komme seg i fra Kina. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gleder meg sinnsykt mye til neste sesong av 24. I mellomtiden får vi nøye oss med Lost og Prison Break Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Har store forhåpninger til sesong 6. Er jo bare til å se på skuespillerne de har hanket inn, er jo kvalitet stort sett alle steder. Men så er jo dette 24, så jeg regner med at de fleste dauer før sesongen er over Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så lenge Jack (selvfølgelig) og Chloe overlever, så skal det heller få gå. Curtis kan gjerne også få overleve, mens det bare er fint om Audrey dør. Er rimelig lei henne nå, gjør hun annet enn å sippe? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Når man er sammen med Bauer så er det nok vanskelig å finne tid til å smile Kim Raver spiller jo fast i en annen serie, så hun blir nok kun med i ny og ne. Det morsomme er å se at han ene geeken fra sesong 1 er tilbake som fast denne sesongen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Pff, de andre greier da det (til en viss grad). Audrey: *sippe* Alle andre: "For what it's worth, Jack, you did the right thing." Edit: Hvem er geeken fra S1? Holder på å se S4 nå, så S1-S3-folkene holder på å dette ut. Endret 5. oktober 2006 av bhsand Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Eric Balfour er den som har vært med tidligere Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gleder meg noe så sinnsykt til detta her 24 er best! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Eric Balfour er den som har vært med tidligere Ok, takker. Det er egentlig dårlig gjort å opprette tråden så tidlig. Kan ikke begynne å glede meg for alvor allerede nå. Skal i alle fall prøve å unngå spoilere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Du laget tråden tidlig Dotten, jeg tenkte faktisk å gjøre det. Men siden du har laget den, så skal du ha æren. Første mann til mølla. Gleder meg veldig, og jeg stillte meg spørsmålet om hvem som skulle være den neste presidenten og fikk meg faktisk en overraskelse. Husker du (Dotten) da vi diskuterte dette i sesong 5-tråden? Tror vi nevnte Dwayne Palmer da. Men men, noe å glede seg til den 24. oktober også, er ikke datoen litt snedig? - I skrivende stund er jeg på sesong 3 episode 5 hvor Bauer endelig skal få med seg Salazar ut. Edit: Beklager for at jeg ikke tok den i spoiler. Skamme meg! Endret 23. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Eddie Izzard?! Oh, 24 blir verdt å se igjen! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Broren til David Palmer heter Wayne Palmer, og ikke Dwayne. Endret 8. oktober 2006 av onyX Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette blir kjempegøy. 24 er en av de beste seriene jeg har fulgt med på, noensinne. Moro at en så tøff og karakteristisk skuespiller som James Cromwell er med. Noen som vet hvilken rolle han får? Gleder meg! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ville opprette tråden! Snakk om å være tidlig ute altså.. Men ok, hadde sesong 5 jeg da.. Gleder meg noe vanvittig til denne sesongen, blir utrolig spennende å se hva som skjer med Jack vs. kineserne! Har planer om å ikke lese noe store spoilere, sånn at jeg veit minst mulig om handlingen på forhånd. Har ekstremt store forventninger til denne sesongen etter sesong5 som var den klart beste i mine øyne.. Hva med en poll som i Lost tråden? "Hva forventer du?" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette blir kjempegøy. 24 er en av de beste seriene jeg har fulgt med på, noensinne. Moro at en så tøff og karakteristisk skuespiller som James Cromwell er med. Noen som vet hvilken rolle han får? Gleder meg! 7028221[/snapback] For meg, så er 24 det beste jeg har sett innen serier! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette blir kjempegøy. 24 er en av de beste seriene jeg har fulgt med på, noensinne. Moro at en så tøff og karakteristisk skuespiller som James Cromwell er med. Noen som vet hvilken rolle han får? Gleder meg! 7028221[/snapback] For meg, så er 24 det beste jeg har sett innen serier! 7028443[/snapback] Meg å.. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Eg gleder meg så ekstremt mye til sesongen begynner. Her er linker til noen trailere eg har funnet på youtube. 24 Prequel to Season 6 24 Season 6 trailer De virker ikkje noe særlig falske, syns eg iallfall. Endret 8. oktober 2006 av mafiaman Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men de er falske begge to. I kommentarene til den første der så er det jo flere som påpeker det, at scenen med Aaron Pierce er hentet fra Black Hawk Down blant annet. Og i beskrivelsen til den andre traileren står det jo til og med at den er fake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå