Gå til innhold

bf2142 demo ute i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men... om man betalter så er dette for spillet BF2142, sånn at man kan laste ned spillet når det blir lagt ut? Ikke demoen vel?

Ikke fan om jeg betaler 420 kr for en demo, altså da synes jeg EA strekker det å melke kua litt for langt :!:

Lenke til kommentar
Men... om man betalter så er dette for spillet BF2142, sånn at man kan laste ned spillet når det blir lagt ut? Ikke demoen vel?

Ikke fan om jeg betaler 420 kr for en demo, altså da synes jeg EA strekker det å melke kua litt for langt

Tror du misforstår opplegget..

Jeg har betalt for hele spillet men spillet er ikke tilgjengelig for noen som har betalt før om 4 dager imens så kan vi som har betalt få kose oss med demoen før alle andre..

Lenke til kommentar

Ja sikkert noe sånt..Tror ikke forspranger er så stort..men jeg klarte ikke å vente lenger..hehe

Vent nå litt..ikke skyt meg om jeg tar feil..men hvis jeg ikke husker feil så lanseres spillet/kommer spillet i butikker den 19..og det er jo en liten stund til..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Hmm.... Jeg har altså betalt 49.99 euro til EA, så da har jeg vel betalt for spillet. Å for å være hyggelig siden jeg har betalt så gir EA meg muligheten til å laste ned demoen for å kose meg med inntil spillet kan lastes ned, det er altså opplegget? :hmm:

Lenke til kommentar
Demoen er ute for betalende.

Jepp..er nok det..hadde jeg hatt heftig linje så kunne jeg sendt den til dere..men det har jeg ikke..

Jeg har mekket en gameplay video hvis det er noen som vil se den..

7006998[/snapback]

legg den ut da!! lurer som søren om spillet er verdt å kjøpe...så trenger all god PR jeg kan få :p

Lenke til kommentar
Demoen er ute for betalende.

Jepp..er nok det..hadde jeg hatt heftig linje så kunne jeg sendt den til dere..men det har jeg ikke..

Jeg har mekket en gameplay video hvis det er noen som vil se den..

7006998[/snapback]

legg den ut da!! lurer som søren om spillet er verdt å kjøpe...så trenger all god PR jeg kan få :p

7010273[/snapback]

Demoen er jo snart tilgjengelig for alle, fatter ikke vitsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hehe :)

Dere må laste ned EA downloader, som dere kobler opp med accounten dere bruker i BF2.. EA downloaderen får dere her:

Ea Downloaderen, bare klikk på den:p

Så må dere ha en EA acc, som er gratis og registrere, tar bare noen minutter. Er faktisk på samme siden, vel og merke, du bare trykker der det står, create a new ea account

For dem som ikke finner det :scared:

Så bare trykker dere her: Registrer Ea Acc her, gratis.

Også går dere tilbake til min første lenke, og logger inn, så får dere laste ned ea downloaderen der ifra :p

Lykke til.

PS! Vet jeg kanskje ikke er så pro med lenkene, men det er min første gang, så dere får prøve og se igjennom fingrene, var jo bare for og hjelpe dere litt da :cry:

-InCell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...