Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Holder på og laste ned demoen nå fra EA Downloader...den er på hele 1106Mb Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er spillet bra, eller vanlig EA tull? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Første inntrykket mitt er bra... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Første inntrykket mitt er bra... 7004943[/snapback] Hvordan fikk du tak i den? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor kan man laste ned dette fra? Legg ut link Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Første inntrykket mitt er bra... 7004943[/snapback] Hvordan fikk du tak i den? 7006792[/snapback] Demoen er ute for betalende. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Demoen er ute for betalende. Jepp..er nok det..hadde jeg hatt heftig linje så kunne jeg sendt den til dere..men det har jeg ikke.. Jeg har mekket en gameplay video hvis det er noen som vil se den.. Endret 5. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
warex Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Men... om man betalter så er dette for spillet BF2142, sånn at man kan laste ned spillet når det blir lagt ut? Ikke demoen vel? Ikke fan om jeg betaler 420 kr for en demo, altså da synes jeg EA strekker det å melke kua litt for langt :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Men... om man betalter så er dette for spillet BF2142, sånn at man kan laste ned spillet når det blir lagt ut? Ikke demoen vel? Ikke fan om jeg betaler 420 kr for en demo, altså da synes jeg EA strekker det å melke kua litt for langt Tror du misforstår opplegget.. Jeg har betalt for hele spillet men spillet er ikke tilgjengelig for noen som har betalt før om 4 dager imens så kan vi som har betalt få kose oss med demoen før alle andre.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er vel bare snakk om 24 timers "forsprang" i forhold til de som ikke har forhåndsbestilt BF2142. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ja sikkert noe sånt..Tror ikke forspranger er så stort..men jeg klarte ikke å vente lenger..hehe Vent nå litt..ikke skyt meg om jeg tar feil..men hvis jeg ikke husker feil så lanseres spillet/kommer spillet i butikker den 19..og det er jo en liten stund til.. Endret 5. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
warex Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm.... Jeg har altså betalt 49.99 euro til EA, så da har jeg vel betalt for spillet. Å for å være hyggelig siden jeg har betalt så gir EA meg muligheten til å laste ned demoen for å kose meg med inntil spillet kan lastes ned, det er altså opplegget? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Demoen er ute for betalende. Jepp..er nok det..hadde jeg hatt heftig linje så kunne jeg sendt den til dere..men det har jeg ikke.. Jeg har mekket en gameplay video hvis det er noen som vil se den.. 7006998[/snapback] legg den ut da!! lurer som søren om spillet er verdt å kjøpe...så trenger all god PR jeg kan få Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Demoen er ute for betalende. Jepp..er nok det..hadde jeg hatt heftig linje så kunne jeg sendt den til dere..men det har jeg ikke.. Jeg har mekket en gameplay video hvis det er noen som vil se den.. 7006998[/snapback] legg den ut da!! lurer som søren om spillet er verdt å kjøpe...så trenger all god PR jeg kan få 7010273[/snapback] Demoen er jo snart tilgjengelig for alle, fatter ikke vitsen. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Demoen er jo snart tilgjengelig for alle, fatter ikke vitsen. 7011460[/snapback] Nettopp, og her er utfyllende info om når demoen er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe Dere må laste ned EA downloader, som dere kobler opp med accounten dere bruker i BF2.. EA downloaderen får dere her: Ea Downloaderen, bare klikk på den:p Så må dere ha en EA acc, som er gratis og registrere, tar bare noen minutter. Er faktisk på samme siden, vel og merke, du bare trykker der det står, create a new ea account For dem som ikke finner det Så bare trykker dere her: Registrer Ea Acc her, gratis. Også går dere tilbake til min første lenke, og logger inn, så får dere laste ned ea downloaderen der ifra Lykke til. PS! Vet jeg kanskje ikke er så pro med lenkene, men det er min første gang, så dere får prøve og se igjennom fingrene, var jo bare for og hjelpe dere litt da -InCell Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Demoen er tilgjengelig for de som har kjøpt hele spillet 24 timer før alle andre kan laste den ned...Altså nå er det tilgjengelig for alle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå