JFM Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg får ikke spilt video på min mob. jeg bruker rett fil format. (3pg og mp4). når jeg prøver 3pg står det: avspillingen misslyktes. med mp4 spilles bare lyden. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du har mest sannsynlig feil oppløsning på videoen. Er veldig viktig at videoen er 176x220. Jeg har problemer med mp4, men 3gp fungerer fint. Eneste jeg synes er teit med video på w810i er at man ikke kan spole raskt. Er det sånn for deg, eller er det bare meg? (Sånn, når du får video til å fungere? ) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Du har mest sannsynlig feil oppløsning på videoen. Er veldig viktig at videoen er 176x220. Jeg har problemer med mp4, men 3gp fungerer fint. Eneste jeg synes er teit med video på w810i er at man ikke kan spole raskt. Er det sånn for deg, eller er det bare meg? (Sånn, når du får video til å fungere? ) 7001186[/snapback] Hm, prøvde å legge over noen filer som jeg hadde konvertert fra WMV eller AVI til 3GP, men fikk bare opp filtypen støttes ikke. Hva kan grunnen til det være? EDIT: Fant ut av det. Brukte bare programmet pvAuthor Det fungerte utmerket!! Endret 4. oktober 2006 av chs89 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) har samme problem som trådstarter med mp4! jeg konverterer med super, men kan ikke sette på video størrelse 176x220 minimum er 320x240. noen tips? er det et eller annet format som funker allikevel? Endret 5. oktober 2006 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå