Gjest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) innendørssport Den kan kun spilles innendørs fordi det går ut på å sprette ballen i taket, i stedet for på bakken. han russisk hatt + en balong Man burde bruke en slik hatt: legg en ballong inni. Hvis du ikke har en russisk hatt og en ballong, kun du bruke noe annet, f.eks en pute eller ett handklede som er rullet sammen og bundet til en ball. I absolutt verste fall kan man bruke en ball, amn da burde man ha masse skills. la oss begynne Sprett hatten/ballen i taket og kast den på ett mål. Alle reglene er like som basket bare at alt er oppned la oss begynne... Endret 3. oktober 2006 av Gjest Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hahahahahhaha, ja, dette høres jo bra ut. Endret 3. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har spillt det. Det er dritgøy. Mey morsomere en vanlig barsket ball. Endret 3. oktober 2006 av Gjest Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fattet ikke hva den luen var godt for, men den så skikkelig deilig ut! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 legg ballongen inne luen og snør igjen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Dette virka som en passe meningsløs lek, kanskje like meningsløs som trådene dine trevakt. Du burde ikke ha lov til å opprette tråder. Endret 3. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Rekner med at ballongen må være fylt med helium(?) ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hahaha, er det ikke morsommere med en vannballong? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal man kaste ballongen opp i taket? Eller en basketball? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det virket jo litt morsomt da! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Prøvde dette for et halvt år siden. Huff, så kjedelig. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Trevakt, ikke hør på disse idiotene, du får lov av meg til å lage flere nyttige tråder som dette. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 At den har et meningsløst innhold. Hva er nyttig med denne? 6991584[/snapback] Hvis noen skulle kjede seg, så er det bare å prøve den «nye» sporten. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva er så unyttig med denne? 6991576[/snapback] At den har et meningsløst innhold. Hva er nyttig med denne? 6991584[/snapback] Dere bidrar ikke akkurat til å gjøre innholdet meningsfullt med poster som "slutt å lag sånne tråder trevakt!!", "dagens mest meningsløse og elendige tråd", "IBTL!" og "banne trevakt!?". Jeg synes den er nyttig iom. at den informerte meg om en sport som jeg aldri hadde hørt om før. Jeg syntes sporten hørtes morsom ut(på en veldig sen kveld, vel og merke). Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hurra! Jeg elsker postene dine, trevakt. Aldri slutt å post her. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du er vår helt Trevakt Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fy fader for en rævva sport Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor paradoksalt er det ikke at de største OT-horene på forumet slenger dritt om denne posten? Trevakt, neste gang du starter opp en tråd anbefaler jeg deg å ha følgende som tema: "Jeg kjeder meg, skal på do LOL". Da blir nok søppelhuene fornøyd skal du se. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 kan du ikke fortelle litt mer trevakt? blir det som "omvendt" basket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå