Gå til innhold

Nokia Pc Suit USB-Tilkoblings problem 6233

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg USB kabelen CA-53 men softwaret(Nokia Pc-Suit) finner ikke telefonen, har den siste programvaren og prøvd forskjellige versjoner av den og. Har huket av for USB tilkobling og restartet maskinen, telefonen og hjernen. Har Googlet men finner ingen konkret løsning(folk foreslår å re-innstalere Xp, glem det!) Noen som kan hjelpe meg, begynner å bli lei, det får være grenser for hvor mye tid man må bruke på noe som skulle tatt 10 sekunder, kanskje det er jeg som overser noe enkelt. plzzz hjelp meg før jeg tørner.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg USB kabelen CA-53 men softwaret(Nokia Pc-Suit) finner ikke telefonen, har den siste programvaren og prøvd forskjellige versjoner av den og. Har huket av for USB tilkobling og restartet maskinen, telefonen og hjernen. Har Googlet men finner ingen konkret løsning(folk foreslår å re-innstalere Xp, glem det!) Noen som kan hjelpe meg, begynner å bli lei, det får være grenser for hvor mye tid man må bruke på noe som skulle tatt 10 sekunder, kanskje det er jeg som overser noe enkelt. plzzz hjelp meg før jeg tørner.

På forhånd takk.

6987067[/snapback]

Jeg har hatt, eller har fortsatt det samme problemet selv med den nyeste versjonen.

Midlertidig problemløsning:

Last ned driveren herfra. Innstaler det over den gamle.

Når den ikke funker etterhvert som tiden går, innstalerer du bare driveren på nytt. :)

Lenke til kommentar

Av-innstallerte pc-suit, innstallerte driveren og hva skal skje nå, ingenting her i gården. Får lyst til å spise hatten min, bare det at jeg har ingen. Virker som det er umulig for pc`n å detektere telefonen. Skal stikke til en mobil-sjappe og se om de får det til der.

Endret av jazzfudge
Lenke til kommentar

Har funnet løsningen, feilen ligger i windows og det er en konflikt mellom USB-porten jeg brukte og en windows partisjon. Valgte en annen USB-port og telefonen ble detektert med en gang(den porten lå jo selvfølgelig bak på pc`n, noe som var grunen til at jeg ikke prøvde den med en gang fordi det er et styr å dra ut pc`n) Man lærer så lenge man lever, amen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...