Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei jeg lurer veldig på hvordan den filmen er. Den virket veldig teit og ejg trodde den var en slegs parodi eller noe. Hvis noen har sett den lurer jeg veldig på hvordan den var Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den er en liten dose teit. Men fantastisk. Så det er bare å se den. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg så filmen igår, jeg kosa meg stort, klart den er teit, men hva kan en forvente seg av en film som heter Snakes on a Plane. Hvis du besitter evnen til å skru hjernen på sparemodus kommer du ikke til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den er rett og slett ubrukelig. Selvsagt er den teit, men ikke på en spesielt morsom eller underholdende måte. Den mangler dessuten x-faktoren som kunne ha gjort den til en kultfilm. Den går dessuten i ett, uten å ha de store høydepunktene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg elsket den. Hysterisk morsom fra start til slutt. Null historie, bare action. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg gleda meg som en unge og blei absolutt ikke skuffa, lurte litt på hva i helvete de kunne gjøre ut av en film som heter Snakes on a Plane though, så feil kan man ta. Anbefales på det sterkeste. Endret 2. oktober 2006 av Carl M Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kanon film! God stemning i kinosalen var det også. Nå er det bare å sjekke ut Snakes On A Train Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Snakes On A Plane er en parodi, trådstarter, leave no doubt about it. Helt fantastisk bra, bare du sørger for å se den som det den er. Jeg gikk på den med to forventninger: A) jeg ville se slanger løs i et fly B) jeg ville høre Samuel L. Jackson utbryte: "Enough is enough! I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" Dette ble innfridd, i tillegg til at jeg fikk så uendelig mye mer. Ikke alle filmer kan følge den samme oppskriften Endret 2. oktober 2006 av EJH Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Snakes On A Plane er en parodi, trådstarter, leave no doubt about it. Helt fantastisk bra, bare du sørger for å se den som det den er. Jeg gikk på den med to forventninger: A) jeg ville se slanger løs i et fly B) jeg ville høre Samuel L. Jackson utbryte: "Enough is enough! I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" Dette ble innfridd, i tillegg til at jeg fikk så uendelig mye mer. Ikke alle filmer kan følge den samme oppskriften 6987582[/snapback] Er vel ikke så mye mer å si. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Den var vanvittig festelig. en av de artigste kinoopllevelsene jeg har hatt noensinne. All takk til publikumet på Klingenberg på premieren! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Snakes on a Plane innfrir på alle punkter hvis du klarer å ta den for det den er. En uhøytidelig parodi med SLJ som sjef. Hadde hylekor (dvs. jenter på 14-16 år) på hele raden foran meg, og koste meg stort. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 "I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" Se den. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har absolutt ikke noe ønske om å se denne. I will say this however: Dersom alle filmer hadde vært like ærlige i tittelbruken, ville valget blitt så mye enklere. Tenkt scenario: Hva skal jeg se i dag, tro? "Guns, drugs & carchases" eller "Tits and drinking games"? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tør ikke se den.. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 den var veldig dårlig akkurat som titelen,.. Jeg skjønner ikke at det går an å finne på en så ekstremt dårlig tittel til en film som skal på kino.. Men jeg kjedet ikke ræva av meg. Det beste var Introen!! Terningkast 3 av meg Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg elsket den. Hysterisk morsom fra start til slutt. Null historie, bare action. 6985586[/snapback] QTF. Kunne godt kalt den "Snakes on Cocaine". Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 den var veldig dårlig akkurat som titelen,.. Jeg skjønner ikke at det går an å finne på en så ekstremt dårlig tittel til en film som skal på kino..Men jeg kjedet ikke ræva av meg. Det beste var Introen!! Terningkast 3 av meg 7011142[/snapback] Wæhæhæ, mopedgutt som likte mopedråneintroen. Wicked Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Skal se den i kveld... gleder meg allerede :!: Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=OGITcQUmbBI Se og elsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå