Gå til innhold

Total War: Diskuter stemmeskuespillere i Medieval 2: TW

Anbefalte innlegg

Nylig kom det to videor på youtube, som viste introene til slaget om Agincourt og Hastings (les mer om det her). I den kunne man blant høre stemmen til "John Hurt".

Enkelte kunne meget fornøyd konstantere at "John Hurt" skal gjøre stemmene til introduksjonsvideoene til de historiske slagene i spillet Medieval 2: Total War som skal bli utgitt i November. Og enkelte håper at de andre stemmeskuespillerne i spillet vil være minst like gode. En sa blant annet:

- Definately, if they paid this much attention to things like voice acting, I dare to say they paid careful attention to everything else...

Hva er dine forhåpninger til stemmeskuespillet i Medieval 2: Total War, og hva syns du om stemmen til de historiske slagene?

Diskuter her!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tja.. pent lite egentlig. :D Stemmeskuespillet er vel kanskje ikke det mest kritiske for dette spillet, selv om alle detaljer er viktige. Så lenge ikke stemmeskuespillet er så dårlig at det ødelegger holder det for meg, men ut i fra demoen virket det bra nok.

Du fylte to år den dagen du postet dette forresten. Gratulerer! :grin::fun:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tyskerene er irriterende. Gav opp campaignen min med dem etter to turer, ble for sliten av å høre "JAH MEIN KAISER" hver gang jeg bevegde på musa.

Stemmeskuespillet i spillet er generellt veldig bra synes jeg. Eneste jeg ikke liker er at danskene snakker med russisk aksent. Villt irriterende.

Lenke til kommentar
Det med danskene er kanskje det latterligste med hele greia. Kan aldri finne på å spille som dem, i så fall må det moddes der noen ekte dansker snakker engelsk.

7428737[/snapback]

NEI, vi har en danske som tysk lærer, og når han skal prate tysk hører man bare: øyvhahy thayjæuayajhuiaøjhja.

Lenke til kommentar
Danskene høres mer ut som gebrokne polakker ja, ganske teit. Har spilt en stund med frankrike nå, og er ekstremt lei av å høre "MON ROI!!" hver gang jeg klikker på en unit. Regner med det er like irriterende som med tyskerne.

7449515[/snapback]

Ikke like ille. De tyske generalene skriker bokstavelig talt "KAISER" så du skvetter hele tiden.

Lenke til kommentar

Artig topic

Prøvde å starte en campaign med danskene, men aksenten ble bare for latterlig. Jeg satt og ventet at Borat skulle dukke opp i en av agentfilmene :)

At de er vanvittig overpowered tidlig i spillet gjør det heller ikke særlig utfordrende å spille som dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...