Scotty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Spiller dette spillet daglig med Momo-rattet. Kan lett si at dette er tidenes beste racing bilspill! Diskuter...! Endret 1. oktober 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) det var ikke så galent nei, nå spiller jeg det med tatstatur da siden jeg ikke har ratt til pc, men skal også prøve det med en 360 kontroll. men ender nok opp med g25 når jeg får penger nok til det. Endret 1. oktober 2006 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nice Men er det vert å kjøpe dette spillet viss man skal spille med tastatur? Eller er det bare bortkastet? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Nice Men er det vert å kjøpe dette spillet viss man skal spille med tastatur? Eller er det bare bortkastet? 6976557[/snapback] Jeg vil si at det er verdt det. Men det vil ikke bli samme følesen som når man spiller med ratt og pedaler. Spar opp litt penger og kjøp spillet samt ratt og pedaler Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nice Men er det vert å kjøpe dette spillet viss man skal spille med tastatur? Eller er det bare bortkastet? 6976557[/snapback] Jeg vil si at det er verdt det. Men det vil ikke bli samme følesen som når man spiller med ratt og pedaler. Spar opp litt penger og kjøp spillet samt ratt og pedaler 6976584[/snapback] Ja, skulle vell gjort det... Får kjøpe spillet nå i første omgang så får rattet eventuelt komme siden. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Spiller også dette daglig med momo ratt . Er helt utrolig rått. Grafikken er jo helt fantastisk bra. Tar en stud før konsollene tar igjen dette (er ikke no pc fanboy, har 360 også, men dette slår alt annet ned i støvlene). Kjøper man TrackIR også så blir det konge. Kan jo også anbefale Ricard Burns Rally hvis man vil ha en bra rally simulator. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Samme her, MOMO og GTR2. For et spill. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) er dette ett greit ratt? Jeg fant ikke ut om det inkluderer pedaler men jeg regner med det http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312099&view=detailed Endret 1. oktober 2006 av -sparks- Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det følger med padaler, det står i teksten under bildet. Sikkert et ok ratt. Men jeg anbefaler at du spytter inn litt mer, og kjøper dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112760 Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Grafikken virker utrolig bra Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Grafikken virker utrolig bra 6979929[/snapback] Nå er vel ikke akkurat grafikken GTR2's sterkeste side akkurat, men jeg antar du ikke er så godt vant.... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil si at det er verdt det. Men det vil ikke bli samme følesen som når man spiller med ratt og pedaler.Spar opp litt penger og kjøp spillet samt ratt og pedaler smile.gif tastatur er ubrukelig.. har spillet selv, og har prøvd det såvidt med tastatur.. å det er ikke no særlig lett å spille med.. altfor kvass svinging, og full eller ingen gass.. nei kjøp ratt og pedaler, eller joystick.. faktisk er det godt å spille bilspill med joystick.. synes nå jeg =) Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Grafikken virker utrolig bra 6979929[/snapback] Nå er vel ikke akkurat grafikken GTR2's sterkeste side akkurat, men jeg antar du ikke er så godt vant.... 6980347[/snapback] Jeg har ikke sett ett bilspill med bedre grafikk, tar gjerne imot tips Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det følger med padaler, det står i teksten under bildet. Sikkert et ok ratt. Men jeg anbefaler at du spytter inn litt mer, og kjøper dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112760 6979022[/snapback] hvorfor ikke kjøpe dette i stedet da? LINK har det selv, og det er bare helt syyyykt bra. konge ratt Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jepp, Logitech DFP er et veldig bra ratt! Spiller GTR2 selv med det rattet. Konge bra spill, og veldig utfordrende Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Grafikken virker utrolig bra 6979929[/snapback] Nå er vel ikke akkurat grafikken GTR2's sterkeste side akkurat, men jeg antar du ikke er så godt vant.... 6980347[/snapback] Jeg har ikke sett ett bilspill med bedre grafikk, tar gjerne imot tips 6980874[/snapback] Kanskje ett spill hvor det ikke står gtr på coveret? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har 1'ern, spiller det nesten hver dag med momo rattet mitt. Er det noe vits og kjøpe 2'ern Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det følger med padaler, det står i teksten under bildet. Sikkert et ok ratt. Men jeg anbefaler at du spytter inn litt mer, og kjøper dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112760 6979022[/snapback] blir nok til å gå for Thrustmasteren nå, også kanskje spare til en g25 senere Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) hvorfor ikke kjøpe dette i stedet da? LINKhar det selv, og det er bare helt syyyykt bra. konge ratt 6980923[/snapback] Fungerer det på pc også? Har 1'ern, spiller det nesten hver dag med momo rattet mitt. Er det noe vits og kjøpe 2'ern 6982647[/snapback] Spilte 1'ern selv hele tiden før. GTR2 er på en måte bare en vri på 1'ern. Litt annerledes grafikk, mer realistisk. Mer realistisk kjørefølese og noen nye biler samt baner. Er også kjøreskole på 2'ern. Definitivt verdt å kjøpe! Endret 3. oktober 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvordan er det med GT2 online? Synes det blir litt kjedelig i lengden med singleplayer bilspell. Så koser meg med Live for speed for tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå