Tunky Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Weey! I sommer sendte jeg en klage til Malacoleaf på Jogger. Sånn godteri med skumgummi og vingummi. Var vel 4 jogger-ting som enten manglet vingummi eller skum. Pluss at det var en Ahlgrens Biler i posen. Sendte inn disse 4 pluss et håndskrevet brev med de døde Joggerne. Egentlig bare på kødd. Fikk svar om at de hadde sendt det videre til en kvalitets-avd. i Sverige. Der hadde de funnet at det var en produksjons-feil. Grunnen til at en Ahlgrens Bil lå i posen var at "På produksjonslinjen for Jogger kjøres også Ahlgrens biler". De klaget på dårlig rengjøring. Hva skal man si til det? Fikk 2 poser med jogger, og 2 små prøvesmaks-poser på "Juicy". VEDLEGG: Bilde av brevet. Tatt med kamera. *Ops* Bildet kommer straks! Endret 30. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bare to poser? For noen gjerrigknarker ... Hvis man finner en hvit bamsemums, får man jo en svær eske med snop av Nidar. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Her kommer bildet gitt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er ikke SÅ mye med 2 poser nei. Men er glad jeg i det hele tatt fikk noe. :!: Endret 30. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, du gadd faktisk å skrive 4 sider med klaging^^ Menmen du fikk nå gratis snop Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 4 sider? Nei, nei, nei! 1 liten side! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Gjorde noe av det samme bare med fjordlands. Skrev at jeg hadde fått for lite svinesteik i pakken, og vips så fikk jeg utbetalingsblankett på 150kr i posten Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hehe, fin måte å tjene seg penger på. Klage på alt og cash inn ^^ Btw alt du mangler nå MobilKnut er personnret ditt og kontonret\kredittkort opplysningene. Full adresse står på brevet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Svarte heller. Får redigere det bort, og adde bildet på nytt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg og en kamerat gjorde omtrent det samme Vi spiste salte/søte bjørner, men noen av de så litt deformert ut, og så skrev vi et brev for hånd med den styggeste men fortsatt leselige skriften vi klarte, ordformulering som en femåring (har jeg vel fortsatt ) og en tegning av en bamse. Puttet det i en konvolutt med alt for mye frimærker og sendte av gårde. Fikk 2 kilo godteri tilbake Lenke til kommentar
Seebastian Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fettbra En kompis av broren min sendte inn en pakke kvikk lunsj, det var BARE sjokolade i den, ikke noe kjeks. Han fikk en hel eske tilbake Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Fettbra En kompis av broren min sendte inn en pakke kvikk lunsj, det var BARE sjokolade i den, ikke noe kjeks. Han fikk en hel eske tilbake 6975866[/snapback] Akkurat det samme skjedde med søstra mi. Sendte inn en kvikklunch uten kjeks. I tillegg har ho sendt inn Dent som ho skar tunga på, kjærlighet på pinne som ho skar seg på, Giants Läkerol som ikke gikk an å åpne osv. osv. Ho har fått mye godteri opp igjen tiden ho! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gjorde noe av det samme bare med fjordlands. Skrev at jeg hadde fått for lite svinesteik i pakken, og vips så fikk jeg utbetalingsblankett på 150kr i posten 6971786[/snapback] me 2, jeg klaga som faen på Dem jævlene som sender sånn reklame til telefon.. 2uker senere fikk jeg et brev fra Deutsche Post, 50NOK. ;D Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Haha, sinnsykt bra at du gadd å klage da.. Bra at de bryr seg og, egentlig =P Om ikke, kunne du jo gått til TV2 Hjeler Deg, bare for "kødd" xD Litt OT, men ser dere på underskriften på brevet? "Leaf Norge AS" Hah Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Gratulerer, det viktigste er ikke hva man får, men at man får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå