Gå til innhold

Gjesteposting tillatt i sex og samlivsforumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...det betyr at det igjen ikke er lov med mer enn en (?) profil per bruker?

6971908[/snapback]

Det har aldri vært lov med mer enn èn profil pr person. Allikevel ser vi et behov for å kunne ta opp private problemstillinger uten å kunne knyttes til person, og da gjør vi dette som et prøveprosjekt :)

6973355[/snapback]

 

Sorry, da var det jeg som mistolket dotten:

 

Det har hendt at brukere har fått lov å opprette en ny bruker på tidsbestemt basis for å ta opp en problemstilling i en tråd. Eksempelvis på brukere som har opplevd misbruk eller mistenker en alvorlig sykdom. I de tilfellene blir det gitt beskjed av moderator i den aktuelle tråden.
Lenke til kommentar
...det betyr at det igjen ikke er lov med mer enn en (?) profil per bruker?

6971908[/snapback]

Det har aldri vært lov med mer enn èn profil pr person. Allikevel ser vi et behov for å kunne ta opp private problemstillinger uten å kunne knyttes til person, og da gjør vi dette som et prøveprosjekt :)

6973355[/snapback]

 

Sorry, da var det jeg som mistolket dotten:

 

Det har hendt at brukere har fått lov å opprette en ny bruker på tidsbestemt basis for å ta opp en problemstilling i en tråd. Eksempelvis på brukere som har opplevd misbruk eller mistenker en alvorlig sykdom. I de tilfellene blir det gitt beskjed av moderator i den aktuelle tråden.

6975273[/snapback]

Jo, det stemmer vel at noen har fått lov til dette, men brukeren har blitt sperret umiddelbart etter at spørsmålet ble opprettet. Dette var en tungvidt og lite fleksibel løsning for dere brukere, så vi forsøker med gjester i stedet for å se hvordan dette fungerer. Dersm det blir misbrukt avsluttes prøveprosjektet rimelig fort :)

Lenke til kommentar

Greit nok tiltak, det er visse ting i det forumet som kan bli pinlig, men er det mulig for HW å begrense antall mulige gjestenick til rett og slett "gjest" ?

 

Dersom formålet er anonymitet på forumet ser jeg ikke poenget med at man kan kalle seg "gjest über-n00b1337" i hundrevis av varianter. Det kan også bli en slags identitet over tid.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes særiøsiteten på forumet har gått betraktelig ned den siste tiden!?

 

Først med at folk lagde nye kontoer for å spørre om det er ok å svelge eller ei og nå skal man prøve og bli kvitt de ekstra kontoene ved å la de poste anonymt.

 

Dette er ikke SOL chat og har man et behov for å spørre om slike ting kan vel det gjøres andre steder? Bare jeg som reagerer på dette?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes særiøsiteten på forumet har gått betraktelig ned den siste tiden!?

 

Først med at folk lagde nye kontoer for å spørre om det er ok å svelge eller ei og nå skal man prøve og bli kvitt de ekstra kontoene ved å la de poste anonymt.

 

Dette er ikke SOL chat og har man et behov for å spørre om slike ting kan vel det gjøres andre steder? Bare jeg som reagerer på dette?

6976038[/snapback]

Denne "nedgangen" er isolert til Sex-forumet, så det er egentlig ikke et stort problem. Det er ikke akkurat sånn at disse nyregistrerte brukerne går amok i andre avdelinger, og jeg tror ikke noen ser ned på HW.no fordi de har et forum som spør om litt småperverse ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...