Mato Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Siden vi allerede har en post om at det bør gjøres noe med OT-Baren så tengte jeg vi kunne trenger en NY diskusjon om dette , jeg vet at det har vert oppe før , uten noen konklusjon . altå vi har 2 tilnermet like kategorier med meget likt innhold , og det er vell meget unødvendig . jeg ser for meg at det hadde vert mere ryddig og letter og moderer hvist det bare er 1 kategori , med klare retninglinjer. Vote ønsket med alternativ : JA til sammenslåing NEI Til Sammenslåing Bryr meg ikke / vet ikke Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vil i hvertfall stemme for en sammenslåing, da det kan være vanskelig å vite hvor ting skal postes. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva er det som er vanskelig? Jeg kan ikke begripe det... Hvis jeg ville poste noe om huset mitt og vi ikke hadde en huskategori, så ville jeg helt klart postet den i Annet. Hvis jeg hadde et stort behov for å fortelle om potetgullet formet som Clinton som jeg plutselig fant under sofaen, så hadde det gått i OT-baren. Problemet er at det er alt for mye seriøst i OT som burde vært i Annet, ref en post med eksempler som jeg skrev for en stund siden. 1) "Annet" må ikke forsøples med OT-innlegg. 2) OT-baren må bestå for å unngå at det kommer OT-innlegg over alt (en frykt jeg har forstått har ligget hos moderatorene) Jeg ser for meg at enten må OT-baren forsvinne, eller så må OT-baren bestå. Men å slå sammen to kategorier med så vidt forskjellige hensikter er helt fjernt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Sier meg enig med overnevnte. Og ja det er et problem med feilposting i OT-Baren og vi moderatorer er ikke flinke nok til å flytte vekk det som er feilpostet. Men ting blir stadig flyttet, er bare så utrolig mye at man ikke rekker over alt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nei! Fy skam! Ingen flytting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg