FaO Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg oppdaget akkurat nå at jeg får inn signal fra en engelsk eller amrikansk gospel-kanal, akkurat nå tar de opp versene fra romerbrevet(?) Anlegget er ett Logitech X-530 og alle internettfunsjoner unntatt hardware er nå legt ned... Hva er d som skjer? (Lyden er ikke høy, uansett volum er denne lyden på samme styrke og jeg må legge øret helt inntil for å høre ordentlig.) Noen som vet hva som skjer?? Uansett, dette anlegget river FaO Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 ok, det var da en morsom effekt av uskjermet kabel. ville sett om det samme skjer om du trekker ut kabelen fra pcen men lar kablen sitte i høyttaler settet. eventuelt kan du prøve og pakke kablene inn i aluminiumsfolie. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 oki:D oj! der kom musikken!! Halleluja Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tror nok det er Vårherre som prøver å sende deg et budskap. Praise the Lord! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Og der ble herren taus-- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Og der ble herren taus-- 6961989[/snapback] vel hallo, se på klokken! Prøvd å snu høyttaleren for å få inn andre "kanaler" ? (180 grader opp ned burde gi en annen tone regner jeg med) Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hmm jeg får bare inn en eller annen nyhetskanal her jeg bor. Dette skjer om jeg legger audio elektronikk helt mot gulvet, har en mistanke om at det er er en eller annen jordfeil hos meg som gjør dette siden det skjer når ting står på gulvet i kjelleren. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 skal prøve å få inn andre kanaler i dag:P Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg har opplevd lignende jeg ligger i sengen og prøver å sovne, jeg trodde det var herren som snag til meg... men så var det en tysk radio kanal fra mine x-530 høytalere, så begynte jeg å prøve å høre hva de sa! men det var nyttesløst, kanskje tyskerne innvadere norge? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe. i så fall planla nok russerne d samme i går kveld Kanskje de slår seg sammen?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå