Kebab GUD Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jericho After a nuclear disaster caused by several terrorist attacks destroys most of America, residents of a small Kansas town must come to terms with a new and very different reality. Har så langt sett 2 episoder av denne nye serien og jeg er ganske imponert. Spoiler for de 7 første episodene under Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bekreftet ødelagte byer* Denver * Atlanta * Chicago * Philadelphia * San Diego * Dallas * Kansas City * Seattle * San Francisco * New York City * Los Angeles * Minneapolis * St. Louis * Detroit * New Orleans *Washington, D.C. * Lawrence - Cincinnati (muligens) Byer som er bekreftet Uskadet * New York * Topeka Endret 2. november 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Så nettopp de første 2 episodene. Kan bli bra dette. Skal iallfall følge med videre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvilken kanal går serien på? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hmm, hørtes jo spennende ut dette. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har sett de to første episodene og kan ikke si at jeg er spesielt imponert. Grei tidtrøyte, men heller ikke noe mer. Om jeg bare skulle se en serie denne høsten ville jeg gå for Prison Break i stedet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Hvilken kanal går serien på? 6962200[/snapback] NBC om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvilken kanal går serien på? 6962200[/snapback] NBC om jeg ikke tar feil 6965333[/snapback] Den går på CBS, ikke NBC. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 har sett de 2 første ja, foreløpig går den litt tregt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Episode 3 spicet det litt opp begyner å bli litt mer spenende Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Etter å ha sett 3. episode kan jeg bare konkludere med at dette var dårlige saker. Litt bedre enn forrige episode, men langt fra bra nok til at man orker å bruke mer tid på dette. Holdt på å le meg i hjel da ordføreren sa ""One bomb does not make an attack." Vel, hva i granskauen ville du kalt det da.... Hvor blir det forresten av apokalypsen? CBS har klart det mesterstykket å få en atomkrig til å se kjedelig ut. For de av oss som vil ha kvalitet er det heldigvis ikke lenge til 24 starter opp igjen!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilken kanal går serien på?6962200[/snapback] NBC om jeg ikke tar feil 6965333[/snapback] Fy skamme seg Annyhur...det virker litt som en B-serie egentlig...men jeg har en liten formening om at den kan ta seg virkelig opp, den mangler bare det lille gnisten som andre serier har klart så fint å ordne. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Til nå så har virkelig serien vært spennende og bra, skuespillet er jævla bra og realismen er virkelig god. Etter ep3 så sitter jeg forsatt med frysninger og gleder meg bare mer og mer til neste episode Vil serien forsette og bygge seg opp med kvalitets underholdning eller vil alle de mystiske elementene henge der for lenge? Håper ikke den serien her blir noe alla lost. Blir i allefall spennende og se:D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Til nå så har virkelig serien vært spennende og bra, skuespillet er jævla bra og realismen er virkelig god. Etter ep3 så sitter jeg forsatt med frysninger og gleder meg bare mer og mer til neste episode Vil serien forsette og bygge seg opp med kvalitets underholdning eller vil alle de mystiske elementene henge der for lenge? Håper ikke den serien her blir noe alla lost. Blir i allefall spennende og se:D 7016898[/snapback] Den har den "jeg vet ikke hva som skjer" faktoren over seg, men det blir på en helt annen måte en serien Lost. Skal se om jeg ikke får sett ep.3 om ikke så lenge Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hehe sant det men sitter forsatt og lurer fælt på hva som har skjedd. kan det være et politisk kupp eller er det rett og slett en ny world war? Blir usa innvadert av korea siden nyhetssendingen var på koreansk? Sånne spørsmål er det jeg håper vi får svar på, vil helst ikke at det skal bli drøyd forlenge av kjedlige leteaksjoner etter savnede eller kjærlighets drama. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 det var kinesisk .. de snakket mandarin men jeg tror det var bare en rapport om hva som har skjedd.. er fler eksplosjoner fortalt ellers enn det var på det kartet husk at det enda ikke er gått en dag engang ..(eller nærmer seg vel 1 dag) Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva er det han fyren driver og murer inne i kjelleren sin? Hva er dealen med han egentlig? Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg har en misstanke om at det er mer uskyldig enn det ser ut som eller så er han "tellolist" Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har sett de tre første episodene nå. Dette er noe jeg kommer til å følge med på videre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Virker som det skal være en serie som plutselig skal eksplodere...grei underholdning men det må ta litt mere av snart ellers så tror jeg det blir en døfødt serie. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Likte denne serien godt Skjønner meg ikke helt på han som skal mure seg inne. Hva var det som ble sagt over radioen som ikke noen andre burde høre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå