And.rs Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vell, jeg hadde ikke store forventninger til denne filmen, og jeg hadde store planer om å unngå denne. Men når noen kammerater av meg ba meg med måtte jeg si ja. Jeg var igrunn litt spent, kunne regisøren lage noe morsomt ut av et litt teit/dårlig konsept? En firer på terningen av Dagbladet gjorde at jeg faktisk satt og gledet meg litt når filmen startet. Etter en halvtime var Cola drukket opp og popcornet borte, og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre den siste timen. Utenom en scene som var litt morsom (den med haien, hvis noen har sett filmen) så var filmen helt på jordet. Hvordan kan Uma Thurman spille i en slik film? Filmen var verken morsom, spennende eller orginal. Noen som deler meninger med meg ang denne filmen? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den ser jo helt latterlig ut, en film som aldri byr på noe nytt osv... Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Den var kjedelig, rett og slett. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 så på den på kino for ikke så lenge siden..ble veldig skuffa..det handla jo bare om at hu skulle ta hevn på han fyren pga att han slo opp. og som du sier det eneste som var litt spennende var den haien som du sier Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Filmen gjorde det fryktelig i USA og er blitt mye slaktet. Ingen planer om å se denne her, alt virker dårlig med den. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Filmen gjorde det fryktelig i USA og er blitt mye slaktet. Ingen planer om å se denne her, alt virker dårlig med den. 6965051[/snapback] Amen. (Uma Thurman i komedie. Etter Kill Bill, nei det går ikke, basta!) Endret 30. september 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 jeg får lyst til å hoppe foran en buss bare av å se reklamen, så jeg tør ikke tenke på hva som ville skjedd om jeg så hele filmen Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fysj så negative dere er! Den passet perfekt for meg etter en fuktig kveld på byen dagen før; akkurat passe morsom, hjernedød underholding Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 tja, synes den var helt ok i forhold til at jeg viste på forhånd at det var "enda en hollywood komedie". Helt ok underholdning. Men ja, scenen med haien var jo helt absurd. Kom til å tenke på if skadeforsikring reklamene XD Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Latterligste filmen jeg har sett på over 2 år. Den slår nesten Catwoman. Lenke til kommentar
Kris_tian Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Huff, dere må se litt rundt på det! Likte nemi sin kommentar til den; "akkurat passe morsom, hjernedød underholding" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå