Ksungam Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har en venn som synes det er fryktlig morsomt å gjøre ting som å holde meg igjen på bussen og la meg gå et ekstra stopp, eller hive snøball på meg bakfra og slike barnslige ting. Da jeg ikke er like nerd som han, gidder jeg ikke ta igjen på samme måte. Men nå er det nok! Så trenger hjelp til noe skikkelig stygt, og det kan godt være barnslig. Det kan være å drite han ut, påføre smerte, eller andre slemme ting. Har du en ide, post den her! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bare si til knølen at om han ikke gir seg så dreper du katta/bikkja hans. Eventuelt slå han hardt i hodet med ett stykk 2"4" plank. Folk skjerper seg etter sånt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En atomic wedgie gjør nok susen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 klinkekule og sprettert. - en klassiker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 klinkekule og sprettert.- en klassiker 6958073[/snapback] Definitivt klassiker om man går etter trynet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Gi han en på tryne neste gang det skjer. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 må kanskje vite litt mer om gutten, hva er det han holder på med i fritiden hanses, hvordan går han kledd, har han kjeledyr, har han bil,går han på skolen(isåfall hvilken linje etc.), slike ting.... Wojownic maximus Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er han egentlig en kompis? Når han driver på slik han gjør? Jeg hadde ihvertfall ikke orket å ha sånne venner. Men om han virkelig er en god kompis kan du jo spørre pent om han kan slutte Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Høres mer ut som en mobber enn en kompis Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Høres ikke ut som en "kompis", nei. Støt han verbalt på en eller annen måte. Få han til å føle seg flau foran alle andre, vær frekk, vis at du ikke må ta igjen fysiskt. Gir han seg ikke da, så gir du han en på trynet, eller lignende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ok, ikke så snilt gjort i det lange løp, men er det virkelig å mobbe? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ett saligt ballespark, i full public. -Det svir -Han kommer til å gråte av smerte -> Folk kan plage han for det. -Sparker du hardt nok, kommer han til å bli kjent som "gutten som spydde i skolegåren". -Å gi ett ballespark er alltid gøy. Win - Win situasjon. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ok, ikke så snilt gjort i det lange løp, men er det virkelig å mobbe? 6958225[/snapback] Hvis noen gjør deg noe mot din vilje gjentatte ganger, så kalles det mobbing.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvor gammel er han egentlig? 10? Slaa han neste gang det skjer. Ikke finn deg i slikt tull. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ta alle tinga hans bort fra garderoben når han har gym.. ^^ Ser du bor i Tønsberg, hvilken skole? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 legg noe som ikke lukter godt i skapet han hvis dere har slikt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Viss han gjør deg noe vondt en gang, som å kaste snøball elns så kaster du deg ned og "svimer av" og dramatiserer skikkelig. Er han er god venn vil han få ganske vondt i magen:-P Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skyt'n i huet med snaiper. Sånn som i CS. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 halve moroa med å kødde med folk er å se ansiktet deres etterpå (noe som ikke er igjen etter HS) - si at dama hans er gravid Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) - si at dama hans er gravid 6958339[/snapback] Ja, jenter har en tendens til å si sånn til vennen til kjæresten sin før de sier det til kjæresten. Hvis noen gjør deg noe mot din vilje gjentatte ganger, så kalles det mobbing.. 6958240[/snapback] Virker ikke som han føler seg mobbet, selv om det er ikke er så utrolig gøy at vennen hans holder på sånn. Jeg klager ikke over å bli mobbet fordi kameratene mine er slemme mot meg av og til. Endret 28. september 2006 av Redline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå