Steina Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sjekk ut: http://www.phatterism.com/ Dette må være et gjenombrudd. For gode\ morsomme side med Flash. Vi kan se lysere tide i møte. Fra spøk til alvor; Hva synes dere? Og foresten, ikke jeg som har laget. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Var artig det der, ja! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Stilig. Den hadde selvfølgelig alle de ulempene en flash side har, men absolutt stilig. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg fikk plutselig veldig lyst til å lage meg en side i flash =/ Det der var rett og slett steiksnedig. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Genial siden den er en liten side, hvis den hadde vært større med en gjeste bok og alt så kunne man diskutere. Men denne er bare fin og søt Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Stilig den, men bra det ikke er en stor side. Da hadde det ikke fungert. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg har fått så sinnsykt dilla på bakgrunnsmusikken.. Tror jeg skal laste den ned EDIT: Er det mulig? Eller er den intigrert i Flash ..tingen? Vel.. Jeg VIL vel egentlig ikke ha den på maskinen.. Men er det mulig uansett å skaffe den musikken? Endret 28. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jøss.. Den var faktisk skikkelig kult lagt opp! Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hatten av..... Helt utrolig bra! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Kjempebra Synes spyware installingen var litt unødvendig :!: Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det er sånne kreative sider som får en selv til å føle seg ukreativ til de grader Nice side! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Veldig stilig Skulle ønske man kunne bruke Flash til mer positive ting Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg er imponert. Det der må være en av de mest kreative websidene jeg har sett ever. Det gjør lite at den er i Flash, når det er slik kreativitet på gang. Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå