jokke2391 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei Hei!! Her er Workloggen Min Her kan dere skrive hva dere syntes (ris og ros :!: og kommentere det dere vil om prosjektet kom gjerne med navneforslag! Tja e det mere å si?? Endret 28. september 2006 av jokke2391 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg likte veldig godt det at det ser ut til at du skal ha en tre-front. Hva med "Woody"? hehe Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Lomz: Bra du likte det som du har sett så ja eg skal ha en "hylle" fra ikea som eg skal bruke som front i pc`n. men skal jo dog lage resten i 2mm tykk aluminium Hmm skal tenke på om eg skal bruke "Woody" eller kansje "WoodyAlu"?? Er det noen andre som har noen innspill til navn?? navn motaes med glede Kommer med en liten "update" eller eg skal ordne litt (som så å legge ut ting eg har glemt) Oppdatering kommer på fredag.. Joachim... Endret 27. september 2006 av jokke2391 Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Vist det er noen som er interesert så kan eg legge ut Sketshup filen av pcen... Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Bra start. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 ArtDeco. Tanx, da vil du glede dg no hehe No er det like før eg kommer med en mini update på ka eg har gjort i det siste, eller ka eg har kjøpt inn av div. varer. Updaten kommer i morgen, må resize og lasteopp bildene først Joachim.. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hehe, *når* kommer neste update? Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 hehe :!: den kommer i dag, fikk ikke tid i går menmen... Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 No e det kommet en "liten" mini update Arbeidsloggen finner dere HER. - Joachim Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stå på :-) Er nok litt skeptisk til holdbarheten for den DVD spilleren du skal modde inn.. Ideen er veldig god, men sånne billige saker har en lei tendens til å gå i stykker. Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Skulle egentlig ha jobbet med prosjektet i 3timer i dag men alle timene gikk vekk pga hadde en 4timers prøve i matte så d kommer nokk ikke en update ihvertfall før Onsdag. Holder på å skrive en mail til Conrad Heatsinks om bestilling av 2stk MF35-151.5, men er det noe som vet hvordan det blir med tollen?? Skal og prøve å få sendt noen sponsormailer.. ArtDeco: Eg står på som bare det eg :!: nja kvaliteten er sikkert ikke så god, men kommer ikke til å bruke den så mye, den skal eg bare bruke til å spille av dvder uten å slå på pcen for det meste. Joachim Lenke til kommentar
jokke2391 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei hei!! Emm ja vet ikke helt ka eg ska si.. kanskje litt lenge siden no..har blitt stopp i oppdateringen her, i grunn pga mangel på respons så da bare orket eg ikke å forsette å oppdatere .. Men proskjekte er nesten ferdig, borsett fra at strømmforsyningen ikke er testet etter modden den måtte igjendom.. Men har ikke gjort noe med den siden begynnelsen på sommerferien, men det kan jo altids fort endres Har haugevis m bilder fra under byggingen så Så hvist det forsatt er interesse kan eg mulig komme med et par oppdateringer forhåpentlig vis før jul, for har en liten plan om å få den opp å kjøre før jul hvist mulig daXD Men gi meg en lyd HER vist folket ønsker å se på "resultatet"!! Prosjektet finnes HER!! Me prekast, tar natten noXD -Joachim Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg vil, jeg vil! Alltid gøy å se bilder fra slike prosjekter, og ettersom jeg går med planer i hodet om å lage et slikt kabinett selv, er det ekstra artig! Goscinny Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det du har vist til nå ser bra ut. Fortsett med å oppdatere med bilder, blir mye morsommere å gi tilbakemeldinger da. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Angående conradheatsinks så er det nok det beste alternativet. Er du heldig slipper du toll slik jeg gjorde første gang jeg bestilte hos ham. Da kostet en ribbe i underkant av 300 kr inkludert frakt, og det er mye billigere enn noe annet jeg fant i Europa. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Klart vi vil se reslutatet. Lenke til kommentar
fysj Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 vil gjerne se dette prosjektet bli fullført trinn for trinn, jeg men jeg er også skeptisk til denne dvd-spilleren... de har en tendens til å gå i stykker, og det blir vel ganske tungvindt å bytte den etter at du har integrert den i htpc'en din? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Spennende prosjekt. Gleder meg til flere bilder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Post bilder, jeg vil se resultatet Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Imponerende Skissa minner litt om en vifteløs stue pc vi så for en stund tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå