Gå til innhold

Prosjekt HTPC "WoodyAlu" Kommentarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lomz: Bra du likte det :cool: som du har sett så ja eg skal ha en "hylle" fra ikea som eg skal bruke som front i pc`n.

men skal jo dog lage resten i 2mm tykk aluminium :yes:

Hmm skal tenke på om eg skal bruke "Woody" eller kansje "WoodyAlu"??

Er det noen andre som har noen innspill til navn?? navn motaes med glede ;)

Kommer med en liten "update" eller eg skal ordne litt (som så å legge ut ting eg har glemt)

:wallbash:

Oppdatering kommer på fredag..

Joachim...

Endret av jokke2391
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skulle egentlig ha jobbet med prosjektet i 3timer i dag men alle timene gikk vekk pga hadde en 4timers prøve i matte :( så d kommer nokk ikke en update ihvertfall før Onsdag. Holder på å skrive en mail til Conrad Heatsinks om bestilling av 2stk MF35-151.5, men er det noe som vet hvordan det blir med tollen?? Skal og prøve å få sendt noen sponsormailer..

ArtDeco: Eg står på som bare det eg :!:

nja kvaliteten er sikkert ikke så god, men kommer ikke til å bruke den så mye, den skal eg bare bruke til å spille av dvder uten å slå på pcen for det meste.

Joachim

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Hei hei!!

Emm ja vet ikke helt ka eg ska si.. kanskje litt lenge siden no..har blitt stopp i oppdateringen her, i grunn pga mangel på respons så da bare orket eg ikke å forsette å oppdatere ..

Men proskjekte er nesten ferdig, borsett fra at strømmforsyningen ikke er testet etter modden den måtte igjendom..

Men har ikke gjort noe med den siden begynnelsen på sommerferien, men det kan jo altids fort endres ;)

Har haugevis m bilder fra under byggingen så :cool:

Så hvist det forsatt er interesse kan eg mulig komme med et par oppdateringer forhåpentlig vis før jul, for har en liten plan om å få den opp å kjøre før jul hvist mulig daXD

Men gi meg en lyd HER vist folket ønsker å se på "resultatet"!! :yes:

Prosjektet finnes HER!!

Me prekast, tar natten noXD

-Joachim

Lenke til kommentar

vil gjerne se dette prosjektet bli fullført trinn for trinn, jeg :)

men jeg er også skeptisk til denne dvd-spilleren... de har en tendens til å gå i stykker, og det blir vel ganske tungvindt å bytte den etter at du har integrert den i htpc'en din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...