white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En liten lek som går ut på: Metallica 6505168[/snapback] Favoritt-album: Master Of PuppetsFavoritt-sanger: The Four Horsemen, Fade To Black & Orion Værste album: St. Anger Værste sanger: Until It Sleeps, Fuel & Frantic Favoritt-medlem: James Hetfield Antall konserter med bandet: 2 Beskriv bandet med en sjanger: Heavy Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden 1985 Black Sabbath 6505168[/snapback] Håper dere skjønte noe av det... Hvis ikke, bare spør! Minst tre innlegg mellom dine svar. Klar, ferdig, gå! Iron Maiden Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Favoritt-album: Iron Maiden Favoritt-sanger: Phantom Of The Opera, Iron Maiden Værste album: A Matter of Life and Death Værste sanger: Alle på A Matter Of Life and Death Favoritt-medlem: Paul Dianno Antall konserter med bandet: 1(snart to) Beskriv bandet med en sjanger: Heavy Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Så lenge som jeg har hatt et forhold til musikk omtrent. Incubus Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Favoritt-album: Iron MaidenFavoritt-sanger: Phantom Of The Opera, Iron Maiden Værste album: A Matter of Life and Death Værste sanger: Alle på A Matter Of Life and Death Favoritt-medlem: Paul Dianno Antall konserter med bandet: 1(snart to) Beskriv bandet med en sjanger: Heavy Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Så lenge som jeg har hatt et forhold til musikk omtrent. Incubus 6940155[/snapback] Favoritt-album: Make Yourself Favoritt-sanger: Pardon Me, A Certain Shade of Green Værste album: A Crow Left to the Murder Værste sanger: Southern Girl Favoritt-medlem: - Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Alternative Rock? Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden ~2000 The Mars Volta Lenke til kommentar
SCV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Favoritt-album: Make YourselfFavoritt-sanger: Pardon Me, A Certain Shade of Green Værste album: A Crow Left to the Murder Værste sanger: Southern Girl Favoritt-medlem: - Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Alternative Rock? Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden ~2000 The Mars Volta- Album - De-Loused In The Comatorium (det eneste jeg har desverre) favoritt sanger - Roulette Dares, Cicatriz Esp, Eriatarka Antall konserter - 0 desverre her også beskriv bandet med en sjanger: psycadelisk rock? Hvor lenge har jeg hørt på bandet- 2004 var vell første gangen jeg fikk øregangen penetrert av dette bandet. Pink Floyd Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Favoritt-album: Animals Favoritt-sanger: Pigs, Welcome to the Machine, Careful with that Axe, Eugene, Echoes. Værste album: Division Bell Værste sanger: The Gnome, mye på the Wall. Favoritt-medlem: Roger Waters Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Classic Rock Hvor lenge jeg har hørt på bandet: En god stund, men det var først tidlig i år jeg fikk øya opp System of a Down Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Favoritt-album: Mezmerize Favoritt-sanger: Deer Dance, Sugar, Toxicity, Aerials og Byob. Værste album: Hypnotize Værste sanger: Bubbles, Chick`n stu. Favoritt-medlem: Serj Tankian Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Metal/Funny metal (?) Hvor lenge har jeg hørt på bandet: Siden 2000. Cannibal Corpse Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Favoritt-album: MezmerizeCannibal Corpse 6940300[/snapback] Favoritt-album: (Vanskelig å bestemme seg) Bloodthirst Favoritt-sanger: Pounded Into Dust, Hammer Smashed Face, Dead Human Collection og The Wretched Spawn Værste album: Live Cannibalism Værste sanger: I Cum Blood og Return To Flesh Favoritt-medlem: George "Corpsegrinder" Fisher, selvfølgelig Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Death Metal Hvor lenge har jeg hørt på bandet: En god stund My Dying Bride Endret 25. september 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Favorittalbum: Songs of Darkness, Words of Light Favorittsanger: The Prize of Beauty, She Is The Dark, For My Fallen Angel, The Snow In My Hand Verste album: Trinity Verste sanger: De Sade Soliloquay, Sear Me MCMXC III Favorittmedlem: Aaron Stainthorpe Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Doom/Death Metal Hvor lenge har jeg hørt på bandet: ca 1 år Dream Theater Endret 26. september 2006 av kakk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Favorittalbum: Scenes from a Memory Favorittsanger: Honor Thy Father, The Glass Prison Verste album: Octavarium (værst og værst, men; det jo ikke dårlig) Verste sanger: I walk beside you, Through her eyes Favorittmedlem: Mike Portnoy Antall konserter med bandet: 1 Beskriv bandet med en sjanger: Prog Metal Hvor lenge har jeg hørt på bandet: ca 3 år Opeth Endret 26. september 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
intheass Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Favorittalbum: Blackwater Park Favorittsanger: Advent, The Drapery Falls, Reverie/Harlequin Forest Verste album: Damnation Verste sanger: hmm... de på damnation Favorittmedlem: Åkerfeldt seff Antall konserter med bandet: 1 Beskriv bandet med en sjanger: prog death metal Hvor lenge har jeg hørt på bandet: ca 2 år Edit: Verst og verst, det jeg liker minst... Manowar Endret 26. september 2006 av intheass Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Favorittalbum: Hail to England Favorittsanger: Manowar, Hail and Kill, Kill with Power Verste album: Sign of the Hammer Verste sanger: Forsåvidt mange av de på overnevnte. Favorittmedlem: Tja, Eric Adams Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Power metal Hvor lenge har jeg hørt på dette bandet: Tja, ville tippe ca. to år Anthrax Endret 26. september 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Axes Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Favoritt-album: Among The Living. Favoritt-sanger: Indians, Inside Out, Antisocial osv. Værste-album: The Greater Of Two Evils. Værste-sanger: Albumet over blant annet. Favoritt-medlem: Husker faen ikke navnet på vokalisten, men han er det. Antall Konserter med bandet: 0 Hvor lenge har jeg hørt på bandet: 3 år. Dying Fetus Endret 26. september 2006 av Axes Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Favoritt album : Stop at nothing Favoritt sanger : "One shot, One kill", "Stop at nothing" Verste album : Infatuation with Malevolence Verste sanger : Veldig mange som er forferdelige. f.eks. Your Blood Is My Wine Favoritt medlem : John Gallagher Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Deathgrind støy metall Hvor lenge har jeg hørt på bandet: Noen måneder Windir Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Favoritt-album: Arntor Favoritt-sanger: Sognariket Sine Krigarar, Kampen, Svartesmeden og Lundamyrstrollet, Saknet Værste album: 1184 Værste sanger: The Spiritlord, Destroy Favoritt-medlem: Terje "Valfar" Bakken Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Folklorisk Black Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden 2003/2004 (ikke helt sikker) Witchcraft Endret 26. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Favoritt-album: Firewood Favoritt-sanger: Chylde Of Fire, Wooden Cross (I Can't Wake The Dead), Queen Of Bees, Schyssta Lögner Værste album: Witchcraft, selv om det er knakende bra! Værste sanger: Si det? Favoritt-medlem: Ingen egentlig Antall konserter med bandet: 1 Beskriv bandet med en sjanger: Doom Hvor lenge jeg har hørt på bandet: 2004 Cryptopsy Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Kan ikke svare pga. at jeg ikke har hørt noen sanger av Cryptopsy, men er det ingen andre som har det? Skal denne tråden bare dø? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tråden har for strort potensial til å bare dø ut nå. Kan ikke noen bare finne på et annet band i mellomtida? Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Du kunne gjort det, men siden du ikke gjorde det, gjør jeg det. Motörhead Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Favoritt-album: Ace of Spades Favoritt-sanger: Ace of Spades, God was never on your side, (We are) The Road Crew. Værste album: Har dessverre ikke hørt nok til å bedømme dette. Værste sanger: Hmm ... Finner ikke noen Favoritt-medlem: Lemmy! Antall konserter med bandet: 0 Beskriv bandet med en sjanger: Hard Rock Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden 2005 Stonegard Endret 28. september 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Favoritt-album: Arrows Favoritt-sanger: Barricades, Arrows, Resistance Værste album: Nyeste, må nok høre litt mer på den Værste sanger: Nja...si det Favoritt-medlem: Ingen Antall konserter med bandet: 1 Beskriv bandet med en sjanger: Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: På skive, siden 2005, men hørte det første gangen på konsert i 2004 (tror jeg det var? Dimmu Borgir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå