poppo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet hvor man kan kjøpe Labelflash-dvd'r. Har kjøpt en Nec 5173 som ligger klar til henting på posten. Kanskje det er bedre å returnere den og kjøpe en Lightscribe. Noen tips, ang. cd-dvd'r til Labelflash. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Håper ikke du kjøpte den brenneren på grunn av LabelTrash? LabelTrash plater er ikke særlig utbredt, faktisk er det bare en type som er produsert. Fujifilm DVD-R 16x Labelflash Platene er produsert av Ritek og mediakoden er RITEK F1. Lenke til kommentar
poppo Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Håper ikke du kjøpte den brenneren på grunn av LabelTrash? LabelTrash plater er ikke særlig utbredt, faktisk er det bare en type som er produsert. Fujifilm DVD-R 16x Labelflash Platene er produsert av Ritek og mediakoden er RITEK F1. 6939752[/snapback] Nå har jeg ikke hentet den på posten enda. Ville det vært lurere og returnere den og heller ta Nec 5170. Eller en Lightscribe i allefall. Er d....lei å klusse med tusjen på alle platene. Vet du hva som er på topp ang. brennere i dag? Tips ? Lenke til kommentar
poppo Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Håper ikke du kjøpte den brenneren på grunn av LabelTrash? LabelTrash plater er ikke særlig utbredt, faktisk er det bare en type som er produsert. Fujifilm DVD-R 16x Labelflash Platene er produsert av Ritek og mediakoden er RITEK F1. 6939752[/snapback] Nå har jeg ikke hentet den på posten enda. Ville det vært lurere og returnere den og heller ta Nec 5170. Eller en Lightscribe i allefall. Er d....lei å klusse med tusjen på alle platene. Vet du hva som er på topp ang. brennere i dag? Tips ? 6939803[/snapback] Jo, jeg var dum nok til å kjøpe den på grunn av LabelTrash? Har ikke vært borti disse nye typene, trodde derfor det var bare å kjøpe Lightscribe eller Labelflash. Og så ferdig med det Har ikke kjøpt ny brenner på 4-5 år og ikke holdt meg oppdatert. Sløv som jeg er Lenke til kommentar
Psh Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde ikke giddet å returnert den for å bestille en 5170, de koster omtrent det samme.(De er også identiske bortsett fra LabelFlash) Når det er sagt, LightScribe er mer utbredt og finnes i både DVD+R og CD-R utgave. Platekvaliteten er også bedre i de fleste tilfeller.(skrivekvalitet) Jeg sier ikke at LightScribe teknologien er bedre en LabelFlash, for den mener jeg er omtrent like treig og kjedelig (fargemessig). Brenneren jeg mener er best for ditt formål er BenQ DW1655, men den er desverre vanskelig å få tak i. Disse er også ok: Samsung SH-S182M LiteOn SHM-165H6S med DVD-RAM støtte. LiteOn SHW-160H6S uten DVD-RAM støtte. Lenke til kommentar
poppo Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hadde ikke giddet å returnert den for å bestille en 5170, de koster omtrent det samme.(De er også identiske bortsett fra LabelFlash)Når det er sagt, LightScribe er mer utbredt og finnes i både DVD+R og CD-R utgave. Platekvaliteten er også bedre i de fleste tilfeller.(skrivekvalitet) Jeg sier ikke at LightScribe teknologien er bedre en LabelFlash, for den mener jeg er omtrent like treig og kjedelig (fargemessig). Brenneren jeg mener er best for ditt formål er BenQ DW1655, men den er desverre vanskelig å få tak i. Disse er også ok: Samsung SH-S182M LiteOn SHM-165H6S med DVD-RAM støtte. LiteOn SHW-160H6S uten DVD-RAM støtte. 6940056[/snapback] Takker for svar. Trur jeg kutter ut Labelflashen, og går for denne. http://www.pixmania.com/no/no/255496/art/b....html?itag=9698 Eller hva? Enig? Har aldri vært borti Pixmania, men de er vel ikke værre enn de andre. Poppo Lenke til kommentar
Psh Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Et meget godt valg... Lenke til kommentar
poppo Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Et meget godt valg... 6940585[/snapback] Da gjør jeg det. Takk for hjelpen. poppo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå