Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

*LØST* BitLord Lytteport Problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok..? Jeg tviler på at det kan ha noe med det og gjøre. Men du kan selvfølgelig ta en Antivirus-scan samt Ad-Aware og Spybot scan og sjekke om det hjelper.

Dukker det noen form for blåskjerm opp før den restarter? Hva slags hardware har du?

6938312[/snapback]

Ja, blå screen, men rekker ikke å lese noe før den restarter. Har en PC til 14000 så det er vel ikke problemet.

Tenkte at det måtte være noe med TCP og UDP fordi det skjedde bare etter at jeg åpnet en port for BitLord og ikke før.

Lenke til kommentar
Ok..? Jeg tviler på at det kan ha noe med det og gjøre. Men du kan selvfølgelig ta en Antivirus-scan samt Ad-Aware og Spybot scan og sjekke om det hjelper.

Dukker det noen form for blåskjerm opp før den restarter? Hva slags hardware har du?

6938312[/snapback]

Ja, blå screen, men rekker ikke å lese noe før den restarter. Har en PC til 14000 så det er vel ikke problemet.

Tenkte at det måtte være noe med TCP og UDP fordi det skjedde bare etter at jeg åpnet en port for BitLord og ikke før.

6938416[/snapback]

For aa se feilmeldingen paa blaaskjerm.Egenskaper paa min datamaskin,avansert,oppstart og gjenopprettning,huk vekk atuomatisk restart.

Lenke til kommentar

6938312[/snapback]

6938416[/snapback]

For aa se feilmeldingen paa blaaskjerm.Egenskaper paa min datamaskin,avansert,oppstart og gjenopprettning,huk vekk automatisk restart.

6938518[/snapback]

Lenke til kommentar
Ok, nå skjedde det.

"DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"

"Technical Info

*** STOP:0x000000038, 0x0000002, 0x00000001, 0xB42F0AB6

*** NVTcp.sys - Address B42F0AB6 base at B42EE000, DateStamp 4253b85b"

6945021[/snapback]

Fikset det ved å avinstallere NVidia Network Manager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...