Gå til innhold

Lyder på hurtigtaster på HP Pavilion dv9000

hpfarstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Noen som vet hva man skal gjøre for å slå av den bippelyden som kommer når man trykker på hurtigtastene på en dv90xxea?

6934413[/snapback]

Man må dessverre venne seg til dem...

6934475[/snapback]

Idiotisk av HP

Er jo veldig høye lyder når man sitter i et helt stille rom sammen med andre!

Lenke til kommentar
Det kommer jo lyd bare jeg endrer volumet med musa jo!

Det må da finnes en måte å endre dette på!?!

6934632[/snapback]

Hadde du vært litt oppmerksom så hadde du spurt her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623615&st=240

6936201[/snapback]

Grunnet?

Folk flest liker ikke massetråder så sant det ikke er en maskin dem har selv.

Så at han stiller dette i egen tråd gjør at mange flere gidder å lese hans spøsmål...

Uansett så står jo ikke løsningen på problemt hans i den tråden...

Lenke til kommentar
Hei

Noen som vet hva man skal gjøre for å slå av den bippelyden som kommer når man trykker på hurtigtastene på en dv90xxea?

6934413[/snapback]

Man må dessverre venne seg til dem...

6934475[/snapback]

For å si det slik: Disse pipelydene kommer av en grunn. Dvs. at det må gå an å deaktivere de på en eller annen måte. Har lett i regedit, uten hell.

100 poeng til den som finner ut - begynner å bli lett irritert :cool:

(og forresten synes jeg at det er bra med en egen tråd for dette problemet!)

Lenke til kommentar
Foreløpig finnes det ikke noen måte å deaktivere lyden på.

6939724[/snapback]

Er det bare meg som mener at det MÅ finnes en måte å fikse dette på (deaktivere kommandoen)? En slik lyd skjer på kommando - hverken mer eller mindre. Det MÅ da finnes en funksjon (endre en verdi fra på (1) til av (0)) for å gjøre dette!?! :hmm:

Lenke til kommentar

6939724[/snapback]

Er det bare meg som mener at det MÅ finnes en måte å fikse dette på (deaktivere kommandoen)? En slik lyd skjer på kommando - hverken mer eller mindre. Det MÅ da finnes en funksjon (endre en verdi fra på (1) til av (0)) for å gjøre dette!?! :hmm:

6939854[/snapback]

Det styres ikke av operativsystemet, så nei, det finnes ikke foreløpig.

Lenke til kommentar

6939724[/snapback]

6939854[/snapback]

Det styres ikke av operativsystemet, så nei, det finnes ikke foreløpig.

6940243[/snapback]

det er klart det finnes en måte. bare at det finnes flere typer pipelyder, om jeg ikke tar feil.

hvis det ikke nytter å slå av systemhøyttaler under "avansert" i lyd instillingene i windows, kan du prøve å gå til device manager. det er et sted du kan velge "vis skjulte enheter" og der finnes "beep" og det kan deaktiveres (se under enheter som ikke er plug and play). ellers kan du kjøre regedit.exe og søke etter "beep". forandre verdien fra 0 til 1 (eller motsatt, avhengig av teksten).

det er det jeg kommer på i farten. det er så lenge siden jeg fjernet de værste beepene mine.

Lenke til kommentar
prøve å gå til device manager. det er et sted du kan velge "vis skjulte enheter" og der finnes "beep" og det kan deaktiveres (se under enheter som ikke er plug and play)

6940624[/snapback]

Dette hjalp ihvertfall på den lyden som kommer når man justerer lydnivået! :)

Takk skal du ha...

Nå gjenstår det bare Quicklaunch knappene. Det er ikke akkurat en beep-lyd heller, mer som en høyfrekvent bipp, hvis du skjønner...

Lenke til kommentar
prøve å gå til device manager. det er et sted du kan velge "vis skjulte enheter" og der finnes "beep" og det kan deaktiveres (se under enheter som ikke er plug and play)

6940624[/snapback]

Dette hjalp ihvertfall på den lyden som kommer når man justerer lydnivået! :)

Takk skal du ha...

Nå gjenstår det bare Quicklaunch knappene. Det er ikke akkurat en beep-lyd heller, mer som en høyfrekvent bipp, hvis du skjønner...

6941667[/snapback]

Fant drøssevis med "beeper". Hvilken av de i registry satt du verdien til 0? Forsøkte meg via device manager, men fant ikke noe "beep"-aktig der

Lenke til kommentar

6940624[/snapback]

...

Forsøkte meg via device manager, men fant ikke noe "beep"-aktig der

6943966[/snapback]

så du under "vis" på menylinjen i device manager?

det er der du kan velge "vis skjulte enheter".

Lenke til kommentar
så du under "vis" på menylinjen i device manager?

det er der du kan velge "vis skjulte enheter".

jepp, jeg gjorde det i stad.. men lette tydligvis ikke godt nok istad, for nå fant jeg ut hvor Beep stod.. beklager folkens, og takk for hjelpa!

Endret av Tegga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...