Tatt av vinen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jau, da har jeg vært og sett "Over Hekken". Filmen har en ganske så sprø, men samtidig seriøs handling (når det gjelder dette med utrydding av naturen, vil jeg se på dette som en smule seriøst, og kan godt røre en naturelsker og to), og er absolutt ikke en "typisk beregnet for barn"-film. Filmen har mye overdrevet innhold og er absolutt ikke noe for en som glaner på National Geographic Channel/Animal Planet 24/7. Dette er ikke det jeg ville anbefalt en 35-åring å bruke penger på alene, men som påpekt av produsentene - en familiefilm. Lo godt enkelte ganger, og synes det var artig Søndagsunderholdning. 4/6 Anbefales! Endret 24. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 så du med norsk eller engelsk tale, renger med den er på norsk når det gjelder animasjon er den engelske verionen altid mye bedre for eldre folk. de norske blir for barnsjlie. mange av voksen vistsene blir borte. pluss at orginalen har Bruce willis sin stemme. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Så den med engelsk-tale. Skjelden jeg har ledd så mye, Shrek+et hyperaktivt ekorn=genialt. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Så den med norsk tale. Hvor Tone Damli Aaberge, fra Idol, delvis erstatter Bruce Willis. :!: Endret 24. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Så den engelske versonen for ei lita stund sia Aldri ledd så mye av ett ekorn før Og den fine planen hans *there are traps, here, here, here, here, here, here, here, here, here, and, here, here, here, here, here, here, here, here, here, here, and big one here, and here, here, here, here, here, here, here, * LOL Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 I am a crazy, rabid squirrel! I want my cookies! :!: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 I am a crazy, rabid squirrel! I want my cookies! :!: 6932623[/snapback] Genial film, rett og slett. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Helt enig. Beste animasjonesfilmen jeg har sett på år å dag. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ekornet på koffein var helt genialt. Holdt på å rulle ut av sofaen Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Den fikk fram noen ganske artige poenger. Hehe Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Da vet jeg hvilken film jeg skal se på fredag Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Virker som den viker altfor mye fra tegneserien. Tanker? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Veldig god animasjonsfilm ja. En av de bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå